حسین پویا: برداشت خود را از مناظره های انتخاباتی بنویسید

با تشکر از کارکنان زحمتکش بی بی سی فارسی که شبانه روز برای برگزاری یک انتخابات آبرومندانه و محتشم زحمت می کشن و امثال بنده را در برداشت خوب و خداپسندانه یاری می فرمایند، باید عرض کنم که برداشت اینجانب از این مناظره آخری خیلی برداشت بود.

یعنی اول برداشت کردم که ولی فقیه در اون مملکت هیچ کاره س. یعنی فقط کارش اینه که مواظب باشد امت همیشه در صحنه یه وقت با پای عوضی به مستراح وارد نشه که مشغول ذمبه بشه. دوم هم وقتی دیگر مشغول فتوا دادن برای مسائل نجاستی امت همیشه در صحنه نیست، کارش اینه که بر اساس قانون اساسی به دولت دستور بده که برای مالیات و حسابرسی یه وقت پا پی نهادهای زحمتکش الهی مثل آستان قدس و بنیاد مستضعفین و سپاه و از این قبیل نشه. اصولا در اسلام مالیات از کارمند دولت و کاسب باید گرفته بشه که حلال باشه. ضمنا ما نباید گول حرفهای مغرضانه اپوزیسیون برانداز را بخوریم و فکر کنیم این فسادی که سرتاپای کشور رو گرفته ربطی به دیکتاتوری مذهبی ولایت فقیه که همه تصمیمات مهم کشور را میگیره و بعدش وقتی کار خراب شد میگه من نبودم، دارد.
دوم برداشت کردم که چون سپاه و بسیج طبق فرمان ولی معظم فقیه به کارهای درآمدزا مثل قاچاق کالا از طریق اسکله های خصوصی و دست گذاشتن روی شرکت ها و کارخانه های داخلی خوش درآمد، پرداخته و به حول و قوه الهی و با دعای خیر عاقا در این زمینه ها موفق هم بوده، و عاقا هم کاملا از کار این نهادها راضی هستند، کاندیداها علاقه ای به نامبردن از این نهادهای مقدس که وظیفه شون حمایت و نگهبانی از کلیت نظام است، ندارند.
سوم هم برداشت کردم که این کاندیداها و مقامات نظام مقدس همگی از دم و بلا استثنا آدمای پاک و محترم و شریفی هستن که تنها چیزی که در فکرشون نبوده و نیست همکاری و همدستی در عملیات های پیچیده اختلاس و رانتخواری است. و اصولا مشکلات و فساد فراگیر درمملکت ناشی از یک کسانی بوده که قبلا یک کاره ای بوده اند و نظر عاقا به نظرشوان نزدیک بوده و این بار به لطف و زحمت شورای نگهبان، نتوانستن کاندیدا بشن.
برداشت چهارم هم اینکه کاندیدا ها همه انسانهای وارسته و خوب و با شرف و مومن و مقدسی هستن که فقط برای انجام وظیفه و جلب رضایت عاقا برای اینکار کاندید شده اند. البته بعضی از بعض دیگر باشرفتر هستن. مثلا روحانی از رئیسی کمی باشرفتر است و مردم بهتر است که بیایدن و به روحانی رای بدن. این موضوع هم که عاقا گفته؛ مهم نیست به کی رای بدید فقط بیائید و رای بدید، طبق نظر کارشناسان بی بی سی، در واقع برای خنداندن همان امت همیشه در صحنه بوده است.