گزارش ویژه سیمای آزادی از شهر جنگ زده حلب

هم‌زمان با جنایات رژیم اسد و عوامل سپاه خامنه‌ای در سوریه، انقلابیون سوری در تمامی صحنه‌ها با تهیة عکس و فیلم به افشای واقعیت این جنایات می‌پردازند.

در همین رابطه گزارشی از گزارشگر ویژه سیمای آزادی از حلب و مصاحبه با هادی عبدالله یکی از خبرنگاران شجاع در این شهر به دست ما رسیده است:
بمباران، کشتار و قتل عام در مناطق مختلف سوریه، ۵ سال است ادامه دارد؛ جنایت‌هایی که توسط رژیم اسد با پشتیبانی تمام‌عیار رژیم آخوندی صورت می‌گیرد.
حلب در چند هفتة اخیر نقطة تمرکز این جنایات بوده است؛ مناطق تحت کنترل اپوزیسیون نزدیک به دو هفته با بمباران‌های مستمر مواجه بودند. مستند کردن این جنایات و رساندن پیام مردم سوریه به سراسر جهان، یکی دیگر از وجوه انقلاب علیه دیکتاتوری است که 5 سال است ادامه دارد.
انقلابیون سوری برای گزارش‌دادن از صحنه‌های جنایت و ثبت لحظات تاریخی نبرد خلقشان علیه رژیم اسد و رژیم آخوندی، با فداکاری و شجاعتی بی‌نظیر در تمامی این صحنه‌ها حضور می‌یابند؛ از آن فیلم و عکس تهیه می‌کنند و گزارش می‌دهند.
در حلب یکی از خبرنگاران انقلابی که بلافاصله خود را به هر صحنة جنایت می‌رساند، هادی عبدالله است.
او تلاش می‌کند در همه‌جا و در هر صحنه‌ ای، صدای یک خلق به‌پاخاسته و مظلوم باشد:
هادی عبدالله روز دوشنبه در یک گزارش ویژه برای سیمای أزادی، گفت:
۱۳ روز متوالی بمباران شهر حلب و مناطق حومة آن ادامه دارد و چشم‌انداز نزدیکی برای پایان آن وجود ندارد، بمباران‌هایی که رژیم اسد و همپیمانانش رژیم ایران و روسیه انجام می‌دهند، نسل‌کشی علیه شهروندانی است که در حلب هستند، حملة سیستماتیک برای انهدام خانه‌های مسکونی اینجا، همة اینها به‌دستور رژیم آخوندی در ایران صورت می‌گیرد. بمباران‌ها بی‌وقفه علیه شهر حلب و حومة آن با هواپیماهای جنگی و هیلکوپتر و بشکه‌های انفجاری ادامه دارد و علاوه بر آن آتشباری توپخانه و موشک‌های زمین به زمین که بر خانه‌های مسکونی شهروندان غیر نظامی فرود می‌آیند؛ ده‌ها و شاید صدها خانة مسکونی منهدم شدند و به‌طور کامل تخریب شدند و نزدیک به ۲۵۰ شهید که همگی غیر نظامی هستند؛ آنها ظرف این ۱۳ روز شهید شدند، به‌علاوة صدها مجروح که همگی از شهروندان غیر نظامی هستند، تمام اماکنی که هدف قرار گرفتند اهداف غیر نظامی هستند.
(رژیم) ایران تلاش می‌کند خانه‌های مسکونی مردم حلب را بر سرشان خراب کند و از طریق آلت‌دست خود در سوریه، رژیم اسد کودکان و سالمندان را می‌کشد. بیش از ۳۰۰ حملة هوایی که توسط دفاع مدنی آمارگیری شد و بیش از ۸۰ بشکة انفجاری بر خانه‌های مسکونی فرود آمد و نزدیک به 25 موشک زمین به زمین طی ۱۳ روز به محله‌های حلب اصابت کرد. موج سیستماتیک انهدام و نابودی به تمام معنا که رژیم بشار اسد و هم‌پیمانش (رژیم) ایران در حلب انجام می‌دهند.
هادی عبدالله دربارة انگیزه‌اش برای حضور در خطرناک‌ترین صحنه‌های بمباران و گزارش‌دادن دربارة آنها، به سیمای آزادی، گفت:

چیزی که مرا وا می‌دارد گزارشاتی خطرناک در خطرناک‌ترین شهر جهان یعنی حلب تهیه کنم عهدی است که به آن متعهد شده‌ام تا جنایت رژیم آخوندهای (حاکم بر) ایران را افشا کنم که از طریق آلت‌دستهایش یعنی رژیم بشار اسد و حزب‌الله لبنان در حلب مرتکب می‌شوند.
افشای جنایت‌های رژیم آخوندی در ایران را متوقف نخواهم کرد و پایان نمی‌دهم و ادامه خواهم داد برای افشای کشتارهای رژیم آخوندی (حاکم بر) ایران که در حق کودکان و زنان و مردم بیچارة سوریه مرتکب می‌شود.