هراس رژیم از کارزارتحریم شعبده انتخابات - نصب عکس‌های مریم رجوی در معابر و شعارنویسی‌ها

یک رسانه باند خامنه ای: «"مجاهدین خلق" از دل تحرکات انقلابی دهه ۴۰ شکل گرفتند. تا سال‌ها می‌توان گفت در رده‌های اول مبارزه علیه رژیم قرار داشتند و البته از همان زمان‌ها نیز خیلی از روحانیون شناخته شده‌ی صاحب تفکر و خط امامی با مجاهدان آن زمانه میانه‌ی خوبی نداشتند.
در سال ۸۸ مجاهدین آشکار و بی‌پرده به حمایت از فتنه‌گران پرداختند. و فراریان پادگان اشرف با تغییر رنگ لباس و روسری خود از قرمز که نمادی از مبارزه بود به سبز, علنا خود را طرفدار به اصطلاح"جنبش سبز" نشان دادند.
مجاهدین اولین نشست سیاسی امسال خود را اواخر فروردین ماه با حضور سناتور مک کین برگزار کردند. اما در روزهای اخیر موضوعی پیش آمد که باعث تعجب و نگرانی شد.
نصب عکس‌هایی از مریم رجوی در برخی معابر و همچنین برخی شعارنویسی‌ها نشان داد مجاهدین در صدد هستند تا از سفره‌ی انتخابات 96 بی‌نصیب نباشند و خودی نشان دهند.
مقایسه‌ی عکس‌های میتینگ سیاسی مجاهدین نشان می‌دهد که آن‌ها با رنگ بنفش امسال را شروع کرده‌اند.
تحرکات فضای مجازی مجاهدین هم این روزها در اوج خود بود در روزهایی که حتی خیلی از ضد انقلاب‌ها هم مردم را به مشارکت در انتخابات تحریک می‌کردند, کانال‌های منتسب به جریان مجاهدین, کمپین تحریم انتخابات راه انداختند و یا مردم را به شورش خیابانی دعوت کردند ».