بحران زهرخوران اتمی، جنگ میان باند خامنه ای و رفسنجانی را دامن زده است

ارگان ولی فقیه ارتجاع:اهانت شرمن را آمریکا تایید می‌کند داخلی‌ها تکذیب! می‌کوشند اهانت را سوء تفاهم ناشی از ترجمه بد توصیف کنند!

تنش و دعوا میان باند خامنه ای و باند رفسنجانی در بحبوحه بحران زهرخوران اتمی، بطور فزاینده ای بالا گرفته است.
ارگان ولی فقیه ارتجاع در شماره امروز خود، با انتشار علامت ممنوع بر تصویر نماینده آمریکا در مذاکرات اتمی، در مورد اظهارات وندی شرمن که فریبکاری ذات این حکومت است، زیر عنوان «آیا شرمن شایستگی مذاکره با ایران را دارد؟»، آمریکا تایید می‌کند، داخلی‌ها تکذیب!»، نوشت:
در حالی که مقامات آمریکایی سخن توهین‌آمیز وندی شرمن را نتوانستند انکار یا تکذیب نمایند برخی رسانه‌های داخلی می‌کوشند آن را صرفاً یک سوء تفاهم ناشی از ترجمه بد توصیف کنند!
ماجرا از جلسه «وندی شرمن» با کمیته روابط خارجی سنا آغاز شد که سناتورها از معاون وزیر خارجه آمریکا صرفاً درباره ایران می‌پرسند؛ چرا باید به روحانی اعتماد کنید؟ شرمن در جواب می‌گوید: من به کسانی که در این مذاکرات دور یک میز می‌نشینیم اعتماد نمی‌کنم. شرمن بلافاصله و بی‌هیچ وقفه‌ای اضافه می‌کند: ما می‌دانیم فریب و نیرنگ بخشی از «دی‌ان‌ای» آنها است!
کیهان خامنه ای اضافه میکند، نکته جالب‌تر اظهارات آلن ایر، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکاست. خبرگزاری «مهر» که از ابتدا به شکل ناشیانه‌ای تلاش کرد اثبات کند قضیه سوءتفاهمی بیش نیست به سراغ ایر رفته و در این مورد از وی سؤال کرده است که آیا شرمن چنین سخنی گفته است یا نه؟ آلن ایر در اظهارنظری جالب، بدون رد کردن این نقل‌قول، توپ را به زمین ایران انداخته است.
کیهان -4آبان 92