حرکتهای اعتراضی جوانان، کارگران، فرهنگیان، دانشجویان در شهرهای ایران

-جمعی از جوانان اهوازی ساعت 11 و نیم صبح روز جمعه سوم آبان، مجددا در خیابان نادری تظاهرات کردند و علیه سیاستهای رژیم آخوندی برای انتقال آب رودخانه کارون  شعار دادند. مردم به ویژه  جوانان در ملاشیه، شیلنگ آباد، کیانپارس، لشکر آباد و چهارشیر با این حرکت اعتراضی همراهی کردند.

-مردم بندرعباس روز جمعه علیه سیاست رژیم آخوندی برای تجزیه پارسیان از استان هرمزگان مجدداً تظاهرات کردند. مردم شعار میدادند: چه شیعه ، چه سنی، حافظ پارسیانیم.

-جمعی از مردم شهرستان پارسیان در(استان هرمزگان) با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراضی به جداکردن این شهرستان از استان هرمزگان اعتراض کردند.

-در یک حرکت اعتراضی دیگر مردم پارسیان از روز پنجشنبه 2 آبان پشت شیشه خودروهایشان تراکتهایی در اعتراض به تجزیه استان هرمزگان نصب کردند.

-جمعی از مردم در میدان آریاشهر تهران با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند. این درگیری زمانی آغاز شد که مأموران چند جوان موتور سوار را دستگیر و قصد بردن موتورهای آنها را داشتند که مردم به اعتراض برخاسته و با آنها درگیر شدند.  

-دانشجویان دانشگاه جامع ملایر در اعتراض به کشته شدن دو تن از دوستان دانشجوی خود بر اثر تصادف، یک روز دانشگاه را تعطیل کردند. آنها بی اعتنایی رژیم آخوندی نسبت به جان دانشجویان را مورد اعتراض قرار دادند و خواستار انتقال  دانشجویان به دانشگاههای محل سکونتشان شدند.

ـ معلمان همدان به  تصمیم رژیم آخوندی برای انتقال محل تدریس خود اعتراض کردند. هیچکدام از معلمان دستور اداره آموزش و پرورش رژیم را که  حداقلهای آموزشی و پایه های تدریس را در نظر نمیگیرد نپذیرفته اند.

ـ جوانان اسلام آباد غرب روز پنجشنبه 2 آبان به مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که بزور وارد منازل مردم میشدند و بشقابهای ماهواره ای را جمع آوری می کردند اعتراض کرده و آنها را هو کردند.

ـ  جمعی از کارگران صنایع کاچیران قزوین اعتصاب کردند. این اعتصاب در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق عقب افتاده صورت گرفت.

400 تن از کارگران کارخانه سرب و روی زنجان در مقابل  استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به اخراج کارگران و عدم بازگشایی کارخانه اعتراض کردند. مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به کارگران زحمتکش حمله کردند.

ـ جمعی از ساکنان بلوار بهرامی در مریوان در استان کردستان در اعتراض به وضعیت وخامت بار خدماتی و بهداشتی این منطقه تجمع کردند.

ـ جمعی از نمایندگان کشاورزان شرق اصفهان روز جمعه 3 آبان در مقابل دفتر مقتدایی عضو مجلس ارتجاع تجمع کردند و به پرداخت نشدن خسارات سال گذشته به کشاورزان اعتراض کردند.

ـ کارکنان  بانک های سپه و مسکن در استان چهار محال در اعتراض به کاهش مزایا روز جمعه سوم آبانماه در مصلای شهرکرد تجمع  کردند و شعار هایی علیه بی عدالتی در حکومت آخوندی سر دادند.
ـ شماری از مردم در شهرستان فارسان در استان چهار محال و بختیاری در اعتراض به عدم امنیت جاده ها و سرقت اموالشان، در مقابل پزشکی قانون رژیم در این شهر تجمع کردند.

ـ به مناسبت سالگرد شهادت ستار بهشتی در زیر شکنجه در زندان اوین، خانواده و دوستان و جمعی از مردم  روز پنجشنبه 9آبان قصد دارند مراسمی بر سر مزار این شهید در رباط کریم برگزار کنند. ستار بهشتی روز 9آبان به دست مأموران جنایتکار رژیم آخوندی دستگیر شد و روز 13آبان در زیر شکنجه های وحشیانه به شهادت رسید.