تشدید بحران زهر خوران اتمی و جنگ باند خامنه ای و روحانی

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه ای در کیهان: همراهان جناب روحانی به شتر مجنون شبیه‌اند نصب بیلبردها علیه آمریکا گویی اهانت به مقدس‌ترین باورها و اعتقادات آنان بود
ارگان ولی فقیه ارتجاع: مگر وسط برف زردآلو پیدا کرده‌اید؟! و مگر آمریکا با روی کارآمدن دولت موسوم به اعتدال به «یار گرمابه و گلستان» تبدیل شده است؟!
دست جماعتی که به نشانه تسلیم بالا رفته پایین کشیده خواهد شد

پاسدار شریعتمداری نماینده ولی فقیه ارتجاع، از شدت بحران زهرخوران اتمی پرده برداشت و باند رفسنجانی و رئیس جمهور رژیم را تهدید کرد که دست بالا رفته تسلیم را پایین خواهیم کشید.
وی در سرمقاله کیهان یکشنبه 5 آبان زیر عنوان« دست‌ها پائین !»، نوشت:  
شاید آنچه در این وجیزه آمده است خوشایند جناب روحانی، نباشد ولی همه شواهد محسوس و ملموس به‌وضوح حکایت از آن دارند که شماری از همراهان کنونی ایشان، به شتر مجنون شبیه‌اند.
موضوع، عصبانیت و برافروختگی این جریان از نصب بیلبوردهایی است که «صداقت آمریکا» را به سؤال و چالش کشیده بود. گویی نصب‌کنندگان بیلبوردها به عزیزترین، گرامی‌ترین و مقدس‌ترین باورها و اعتقادات آنان اهانت کرده‌اند؟! به‌گونه‌ای که با شتابزدگی آمیخته به اضطراب برای برچیدن بیلبوردها از خیابان‌های تهران دست به فشار هماهنگ و همه‌جانبه‌ای زدند و متأسفانه شهردار تهران در اقدامی که از ایشان به‌عنوان یکی از سرداران سپاه بعید و دور از انتظار بود، دستور جمع‌آوری و برچیدن بیلبوردهای مورد اشاره را صادر کرد! چرا؟! انتقاد به شهردار تهران، تسلیم غیرقابل توجیه ایشان در مقابل فشارهاست، در این عرصه چرا تسلیم شد؟ اگر تسلیم نمی‌شد، چه می‌شد؟!
نماینده خامنه ای در کیهان اضافه میکند:
آنها دست به کار شده و بهانه تراشیدند که اشاره به بی‌صداقتی آمریکا در آستانه مذاکرات ژنو می‌تواند به روند مذاکرات آسیب جدی برساند! که باید پرسید، مگر به قول بر و بچه‌های تهران، وسط برف زردآلو پیدا کرده‌اید؟! و مگر آمریکا با روی کارآمدن دولت موسوم به اعتدال، دست از کینه‌توزی و دشمنی کشیده و برای مردم ایران به «یار گرمابه و گلستان» تبدیل شده است؟!
معلوم نیست مسئولان در مقابل کدام چراغ سبز آمریکا دستور جمع‌آوری بیلبوردهایی را داده‌اند که فقط نسبت به بی‌صداقتی حریف هشدار می‌داد؟!
توجیه عجیب و غریب ارائه شده برای جمع‌آوری بیلبوردها در حالی است که مسئولان و مقامات آمریکایی برخی از نرمش‌های دولت کنونی را به حساب ضعف و نیاز جمهوری اسلامی نوشته و ماهیت کینه‌توزانه خود را بیشتر از پیش نشان داده‌اند.
اکنون باید پرسید؛ در مقابل کدام نرمش و یا تغییر موضع آمریکا، دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا برده‌اید؟! ملت صد البته، دست جماعتی که دیروز به نشانه تسلیم بالا رفته بود را پایین خواهند کشید. آنها شتر مجنون‌اند و رئیس‌جمهور نباید از آنان انتظار حرکت به کوی لیلی را داشته باشند.
5آبان92