تجمع گسترده خانواده زندانیان سیاسی اعدام شده در زاهدان

صبح امروز (یکشنبه 5 آبان ) شمار زیادی از خانواده ها، بستگان و مردم شهر زاهدان در اعتراض به جنایت ضدبشری دژخیمان خامنه ای در زندان مرکزی زاهدان و اعدام زندانیان سیاسی ابتدا مقابل استانداری و سپس فرمانداری شهر زاهدان و پس از آن در مقابل  دفتردادستان جنایتکار محمد مرزیه تجمع کردند. خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده خواستار تحویل پیکر فرزندانشان هستند.

به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران کارگزاران رژیم حتی رسماً به خانواده اطلاع نداده اند که چه کسانی اعدام شده اند. و آنها را سر به این اداره و آن اداره سر می دوانند و حتی  در مواردی  به آنها گفته می شود که هنوز اعدام نشده اند و در قرنطینه هستند.
محمد مرزیه دادستان جنایتکارزاهدان امروز به بعضی از خانواده ها گفته است که اعدام شدگان را به خاک سپرده اند و تمامی مراسم خاکسپاری را انجام داده اند. اما خانواده ها به او اعلام کرده اند که عزیزان ما را بیگناه اعدام کرده اید وتا زمانی که پیکر عزیزانمان را نگیریم از اینجا تکان نخواهیم کرد.
نیروهای سرکوبگر انتظامی و بسیج با خودروها و موتورسیکلتهای خود خانواده ها را محاصره کرده اند و تلاش می کنند که مردم شهر به آنها نپیوندند.نیروهای سرکوبگر به منظور ایجاد رعب و وحشت به فیلمبرداری و گرفتن عکس از خانواده ها و مردم کردند.
5 آبان92