هلاکت چند تن دیگر از مزدوران رژیم در سوریه از جمله یک سرهنگ پاسدار

طی روزهای اخیر و به دنبال شکستهای مکرر رژیم در حومه حلب، چندین تن از مزدوران رژیم آخوندی در سوریه هلاکت رسیدند.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس روز دوشنبه ۱۷ خرداد به هلاکت یک سرهنگ پاسدار در سوریه به نام ”ابراهیم عشریه” اعتراف کرد.
به گفته این منبع: این مزدور که برای دفاع از دیکتاتور خونریز سوریه به این کشور اعزام شده بود، ۵۰ روز پیش به دست رزمندگان سوری به هلاکت رسید. به گزارش این خبرگزاری این مزدور پنجمین نفری است که از نکا در سوریه به هلاکت می رسد.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم نیز گزارش داد پاسدار مرتضی مسیب زاده یکی از پاسداران اعزامی به سوریه از فردیس کرج طی چند روز گذشته به هلاکت رسیده است و روز چهارشنبه ۱۹ خرداد به گور سپرده خواهد شد.
همچنین ۴ تن از مزدوران افغانی و پاکستانی نیروی تروریستی قدس که در سوریه به هلاکت رسیدند، روز دوشنبه ۱۷ خرداد در قم  به گور سپرده خواهند شد. اسامی این مزدوران عبارتند محمدرضا بای زاده از مزدوران افغانی و محمد علی، تحسین علی و محمد علی شاه از مزدوران پاکستانی هستند که نیروی تروریستی قدس آنها را برای دفاع از دیکتاتوری بشار اسد و کشتار مردم به سوریه فرستاده است.
خاطرنشان می شود اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه، روز شنبه ۱۵ خرداد از هلاکت مزدوران سپاه پاسداران در حومه حلب خبر داد و اعلام کرد: «درگیریهای روز گذشته نزدیک به ۱۰۰ کشته در صفوف شبه نظامیان رژیم ایران بر جای گذاشت».