اعتراف به نقش سپاه در حمله به سفارت عربستان در تهران

رژیم آخوندی به منظور سرپوش گذاشتن بر نقش سران رژیم و سپاه پاسداران در حمله به سفارت عربستان در تهران در سال گذشته، در یک دادگاه نمایشی، چند تن از مزدوران و چماقداران را مورد محاکمه قرار داد.

در این دادگاه نمایشی یکی از متهمان به نقش سپاه در سازمان دادن به این حمله اعتراف کرد.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا متهم ردیف اول گفت: «من در گروه‌های منتسب به سپاه [در شبکه های اجتماعی] خواندم که تجمعی به نشانه اعتراض به رژیم آل سعود برگزار می‌شود و من با توجه به کشتار مردم در منا، حادثه فرودگاه جده و جنایات دیگری که در یمن و سوریه اتفاق افتاده بود احساس کردم برای دادخواهی مردم غزه که عموما شیعه هستند، اعتراضی باید انجام شود…من نمی‌دانستم که تجمع مجوز ندارد" و "از عملکرد خودم پشیمانم زیرا دل آقا (خامنه ای) شکست».
خاطرنشان می شود به فاصله کوتاهی پس از حمله چماقداران خامنه ای به سفارت عربستان در تهران، پاسدار محسن کاظمینی سرکرده سپاه ضدمحمد رسول‌الله تهران، اعتراف کرد، «حمله به سفارت عربستان، آن طور که برخی می‌خواهند القا کنند، یک اقدام خودجوش مردمی نبوده و حرکتی کاملا حساب شده و با طرح‌ریزی قبلی بوده است».
لازم به یادآوری است عربستان در واکنش به حمله چماقداران خامنه ای به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری سعودی در مشهد، در دی ماه سال گذشته، روابط دیپلوماتیک خود را با رژیم آخوندی قطع کرد.