فراخوان به تظاهرات بزرگ نه به شکنجه واعدام درحاکمیت آخوندهای ضد بشر! در استکهلم

هم‌میهنان عزیز! ایرانیان آزاده وشریف مقیم سوئد!
در بیست و هشتمین سالگرد قتل‌عام 30هزار زندانی مجاهد و مبارز که در تابستان 1367 با فرمان خمینی ضدبشر به‌شهادت رسیدند، بار دیگر دست خونریز جنایتکاران حاکم بر میهنمان از آستین شقاوت بیرون آمد و گل وجود 25فرزند برومند و آزادیخواهمان را پرپر کرد.

خمینی کفن پاره و نفرین شده، این دجال ضدبشر، فکر می‌کرد که با قتل‌عام فرزندان مجاهد و مبارزمان در زندانها می‌تواند ریشه هرگونه مبارزه علیه رژیمش را بخشکاند و رژیم درمانده و قرون وسطاییش را از خطر سرنگونی برهاند. او با دست زدن به شنیع‌ترین جنایت قرن، فرزندان بی‌گناه ما را قتل‌عام کرد و پیکرهای مطهرشان را در گورهای جمعی و بی‌نام ونشان به‌خاک سپرد، غافل از این که خاوران و خاورانها به قبله‌گاه عاشقان آزادی و زیارتگاه مردم ایران تبدیل خواهد شد، اما چیزی که نابود خواهد شد و به گور تاریخ سپرده خواهد شد رژیم ننگین اوست که سالهاست به‌عنوان منفورترین رژیم جهان شناخته شده است. پخش نوار منتظری دراین رابطه به عنوان سندی تکاندهند و رسوا کننده خمینی وبقایای اوست. اعترافات منتظری درمورد تابستان سیاه 67 ولوله ای درمیان قاتلان مردم ایران بپاکرده است.
در ۲۸ امین سال قتل عام ۳۰ هزار زندانی مجاهد و مبارز، رژیم آخوندی در ضعیف ترین وضعیت خود بسر می برد، بحرانهای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی آن بسا عمیقتر شده، مخاصمات درونی شدت گرفته ورژیم هر روز بیشتر در باطلاق سوریه فرو میرود و هیچ چشم اندازی برای خروج از آن ندارد.
‌در چنین شرایطی وظیفه ما اینست که بزرگداشت شهیدان قتل عام ۱۳۶۷ را به یک جنبش اعتراضی همه جانبه علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران و به ناقوس مرگ این رژیم تبدیل کنیم. بدینوسیله ما ازهمه هموطنان، مصرانه میخواهیم درتظاهرات بزرگ محکومیت قتل عامهای شصت وهفت وبا شعار"نه به سرکوب، شنکنجه واعدام توسط ملایان درایران" دردرکنارما باشند.
هموطنان آگاه، مردم مبارزایران!
آزادی و عدالت را هیچ حکومت مستبدی برایگان تقدیم مردمش نکرده ونخواهد کرد. باید با اتحاد و همبستگی دستگاه دیکتاتور ی را بزانو درآوریم و قدرت را بدست برگزیدگان راستین و شایسته مردم بسپاریم.
برای کشاندن همه قاتلان وجانیان مردم ایران، این آخوندهای ضد بشر فعالانه شرکت کنیم.
کمیته برگزاری تظاهرات دراستکهلم وحومه،علیه شکنجه واعدام ومحکومیت قتل عام تابستان 67 درایران.
(زمان: شنبه 27 اوت 2016 ساعت 12 ظهر) (مکان: مینتوریت، روبری مجلس سوئد دراستکهلم)