سوز و گداز مجلس خبرگان آخوندی از انتشار نوار آقای منتظری و افشای قتل عام سال ۶۷

خبرگان ارتجاع طی بیانیه یی نسبت به قتل عام زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز در سال ۶۷ سوز و گداز کرد و با حمایت از قتل عامها، انتشار نوار آقای منتظری در این باره را اقدامی از سوی ایادی استکبار برای تطهیر (مجاهدین) دانست و مدعی شد حکم خمینی جلاد و ضدبشر چشم فتنه را کور کرد.

خبرگان ارتجاع در ادامه با سوز و گداز از گردهمایی پاریس افزود: «شاید بتوان ریشه این گونه شیطنت ها و تجاهل ها را در حقد و حسد نسبت به امام راحل عظیم الشأن، نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای تطهیر خائنان به این ملت و میهن، تحلیل و ارزیابی کرد. مگر نه این است که (مجاهدین) … با حمایت های گوناگون استکبار و کشورهای مرتجع هر از گاهی به دنبال احیاء (خود) بوده و روزی در پاریس و روزی دیگر به عنوان مهمان ویژه پادشاه … سعودی برای انجام مناسک حج و روزی با انتشار اخباری تقطیع شده علیه نظام و رهبری، عرض اندام می کنند …».

خبرگان ارتجاع در ادامه با سوز و گداز از انتشار فایل صوتی منتظری بعد از گذشت سه دهه آمده است: «کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصدیق نکند انتشار محتویات یک جلسه، پس از گذشت قریب سه دهه با اهداف شومی صورت می پذیرد. آیا جز این است که آمریکای جنایتکار هر از گاهی با بهانه های گوناگون به تحریک ایادی و مزدوران خودفروخته دست می زند تا به گمان واهی خویش از یک سو نظام اسلامی، اصل ولایت فقیه و جایگاه رفیع رهبری فقیه عادل در عصر غیبت را در بین مردم و متدینین، متزلزل ساخته و از سوی دیگر جریان نفاق را با مظلوم نمایی تطهیر نماید غافل از آنکه این حربه که می توان با ادعاهایی چون دفاع از حقوق بشر، جریانی مفلوک و مطرود را زنده کرد طرحی ناشیانه و محکوم به شکست است»..

خبرگان ارتجاع در پایان بیانیه خود با وحشت از گسترش نفوذ مجاهدین در میان مردم افزود: «مجلس خبرگان، … انتشار این نوار صوتی که چیزی جز آب به آسیاب دشمن ریختن نبود را تقبیح نموده و محضر مردم فهیم و آگاه به ویژه جوانان عزیز ایران اسلامی معروض می دارد که (مجاهدین) … در آستانه اضمحلال کاملند و با این گونه تلاش های مذبوحانه برای لکه دارکردن ساحت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نبرده و ذره ای از اعتقاد راسخ شما مردم بصیر، مؤمن و معتقد به راه امام و انقلاب کاسته نخواهد شد …».
خبرگزاری حکومتی ایرنا - ۷ شهریور ۹۵