معاون سردژخیم قضاییه رژیم آخوندی:‌ اعدام قاچاقچیان موادمخدر بازدارنده نبوده است

محمدباقر الفت معاون سردژخیم قوقه قضاییه رژیم به بی نتیجه بودن اعدامهای جنایتکارانه رژیم آخوندی به بهانه مواد مخدر اعتراف کرد و گفت: «مجازات اعدام قاچاقچیان موادمخدر تا الان بازدارندگی نداشته است و این موضوع را به صورت مکتوب به رئیس قوه‌قضاییه اعلام کرده‌ایم».

وی که با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم مصاحبه می کرد گفت: «ما با قاچاقچیان، پرتعداد و مطابق قانون مبارزه کردیم ولی خب متأسفانه حجم مواد مخدر ورودی به کشور و هم ترانزیت از کشور، تنوع موادمخدر و جمعیت درگیر آن، همگی افزایش پیدا کرده است و آمارها در این زمینه منفی است».
معاون قوه قضاییه رژیم افزود: «نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیریم این است که افرادی که اعدام می‌شوند در واقع قاچاقچیان اصلی نیستند … علی‌ایحال ما به صورت مکتوب خدمت رئیس قوه‌قضاییه اعلام کردیم که به نظر ما وضعیت فعلی بازدارندگی ندارد».
خاطرنشان می شود این اظهارات در شرایطی صورت می گیرد که روزهای پنجشنبه تا شنبه حداقل ۱۷ زندانی از جمله یک زن به اتهام مواد مخدر در کرج و یزد اعدام شده اند.
لازم به یادآوری است، دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران روز شنبه ۶ شهریور طی اطلاعیه یی با عنوان ”اعدام جنایتکارانه ۱۲ زندانی در زندان مرکزی کرج - ۷۸ اعدام از ابتدای ماه اوت” اعلام کرد: «رژیم آخوندی در حالی جوانان کشور را به اتهام قاچاق مواد مخدر دسته‌دسته اعدام می‌کند که سرنخ قاچاق مواد مخدر به خامنه‌ای و سپاه پاسداران وصل است و درآمد آن صرف تروریسم و بنیادگرایی می‌شود. در یک گزارش محرمانه ملل‌متحد منتشر شده توسط ویکی‌لیکس تصریح شده است که رژیم ایران بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در جهان به‌شمار می‌رود (گزارش سفارت آمریکا در باکو - ۲۲ خرداد ۸۸). در داخل کشور نیز سرنخ بیشتر شبکه‌های توزیع مواد مخدر به‌ویژه در بین دانشجویان و دانش‌آموزان دست رژیم و پاسداران است. رسول خضری یک نماینده مجلس رژیم شمار افرادی که با اعتیاد درگیر هستند را ۱۰ میلیون نفر ذکر کرد و افزود: در حالی که قیمت‌ همه کالاها در کشور بالا رفته، قیمت «شیشه» به‌شدت کاهش یافته است.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم ۶ شهریور ۹۵