جواد لاریجانی: رژیم وارد هیچ گونه مذاکره حقوق بشر نمی شود

در واکنش به تاکیدات مستمر نمایندگان پارلمان اروپا بر لزوم توقف اعدام و نقض حقوق بشربه عنوان شرط رابطه با رژیم، جواد لاریجانی، مهره خامنه ای برای توجیه شکنجه و اعدام، با نگرانی از زهر حقوق بشر اعلام کرد: رژیم وارد هیچ مذاکره حقوق‌بشر در چهارچوب کشورهای غربی نخواهد شد و به اتحادیه اروپا اجازه تأسیس دفتر در موضوع حقوق‌بشر نمی‌دهد.

وی در تلویزیون رژیم گفت: «ما در مذاکره ای که یک طرحش یک طرفی خودش رو محور اصلی بدونه و بخواهد تحمیل کنه و بخواهد منافقانه طرفداران تروریسم رو مدافعان حقوق بشر بدونه این مذاکره, مذاکره جالبی نیست که وارد بشیم.
ما مذاکره می کنیم برای اینکه به آنها نشان بدهیم که غیر از حرف هایی که آنها می زنند, در امر حقوق بشر حرفهای بسیار خوب!! دیگری هست».

جواد لاریجانی با تکرار حرفهای خامنه ای در مورد تحمیل زهر منطقه یی و زهر حقوق بشر به دنبال زهر اتمی افزود: یکی از برداشت های که غربی ها بعد از مذاکرات برجام داشتند این بودکه نظام در پی فشارها کوتاه آمده و با خودشون می‌گویند باز هم فشار می‌آوریم تا نظام از توان دفاعی و هم چنین حمایت از حزب الله دست بردارد. بعضی ها در داخل هم در این راستا عمل می کنند (و) برای ما زحمت ایجاد می‌کنند.
وی در توجیه دستگیریهای خودسرانه، اضافه کرد: ما اگر کسی را بگیریم جیغ‌شان در می‌آید که چرا مدافعین حقوق بشر را می‌گیرید؟ حالا مدافعان حقوق بشر چه کسانی‌اند؟ همین (مجاهدین).