افزایش فروش نوزادان در حاکمیت ننگین ولایت فقیه

در حاکمیت ننگین آخوندها، آمار نوزادانی که به دلیل فقر، قبل از تولد به قیمت۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در اطراف بیمارستانها به فروش می رسند، هر روز افزایش می یابد.

خبرگزاری برنا و ابسته به خبرگزاری رسمی رژیم در گزارشی تکان دهنده تحت عنوان«نوزادمن حراج»، می نویسد:«۲۰ روز دیگر به دنیا می آید اما به جای اینکه مادرش انتظار آمدنش را داشته باشد او را پیش فروش کرده؛ این سرنوشت نوزادی است که مادر کارتن خوابش برای تامین هزینه مواد او را به حراج گذاشته است».
براساس تصویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و اطلاعات تکمیلی این آگهی در ایستگاه اتوبوس خیابان آزادی تهران چسبانده شده است. متن آگهی تکان‌دهنده به شرح زیر است:
«یک عدد بچه به دلیل نبودن شرایط نگهداری به فروش می‌رسد. (۲۰ روز مانده به دنیا آمدنش)»
خبرگزاری برنا می افزاید: زنان کارتن خواب برای زایمان به بیمارستان‌های جنوب و مرکز شهر مراجعه می‌کنند و پس از به دنیا آمدن نوزاد با دریافت مبلغی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بچه خود را می‌فروشند...
این خبرگزاری می نویسد:«شهیندخت مولاوردی»، آمار نوزادان فروخته شده در شکم مادر را روبه افزایش اعلام کرد وگفت: آماری از تعداد این نوزادان نداریم، اما تعداد آنقدر زیاد بوده که تبدیل به یک خبر در شبکه‌های مجازی شده است.
به اذعان منابع رژیم ایران سوز آخوندها، علت فاجعه تلخ واسف انگیز فروش کودکان، فقر و مشکلات طاقت فرسای معیشتی، آنهم در کشوری که روی دریایی از منابع خدادادی نفت و گاز قرار گرفته است، اما منابع ثروت مردم ایران صرف هزینه های کلان جنگ و جنایت در سوریه و دخالت در کشورهای منطقه برای حفظ نظام پلید ولایت فقیه میشود.