ابعاد فاجعه آمیز برجام و حمله باند خامنه ای به باند روحانی

همزمان با انتشار اسناد محرمانه مربوط به برجام، باند خامنه ای دولت روحانی را به خاطر مجموعه تحولات مربوط به برجام و نقش ظریف و سایر مهره های مذاکره کننده رژیم ، زیر ضرب برده است. یک رسانه باند خامنه‌ای نوشت: عراقچی که نقش غیررسمی سخنگویی تیم مذاکره کننده هسته‌ای در زمینه‌های گوناگون بانکی، تحریم‌های تجاری و غیره را ایفا می‌کرد؛ وهمیشه در برابر میکروفون صدا و سیما قرار داشت، پس از اتفاقات چند هفته اخیر و نقض صریح برجام به روایت روحانی و ظریف و همچنین اظهار ندامت و پشیمانی ظریف از اعتماد به طرف آمریکایی، مدت‌هاست که به طرز نامعلومی ناپدید شده و اصلا خبری از وی در دست نیست. ابعاد فاجعه‌آمیز برجام هر روز بیشتر از قبل مشخص می‌شود و احتمال رونمایی از عراقچی را کمتر می‌کند.

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان در رابطه با نامه روحانی به جواد ظریف برای شکایت از قانون تحریمها به کمیسیون برجام، می نویسد: «از کمیسیون برجام آبی گرم نمی‌شود»: نتیجه نشست کمسیون مشترک برجام را از هم‌اکنون می‌توان حدس زد. در دور قبلی مذاکرات نیز وقتی تروئیکای اروپایی زیر قول خود زدند. تمامی فعالیت‌های تعلیق شده را از سرگرفتیم و امروز هم تنها راه، همان است، بازگشت به نقطه اول یعنی نقطه قبل از امتیازات نقدی که به حریف داده و در مقابل وعده‌های نسیه‌ای که گرفته‌ایم!
زاکانی مهره خامنه‌ای و عضو سابق مجلس ارتجاع نیز می نویسد: مکانیزم پیش بینی شده برجام نمی‌گذارد (نظام) قدم از قدم بردارد و اگر اعتراضی بکند نهایتاً طبق مواد ۳۶ و ۳۷ برجام قطعاً محکوم می‌شود.


زاکانی، نامه روحانی به صالحی را شلیک تیر مشقی به سوی دشمن و نامه روحانی به ظریف را شلیک تیر جنگی به شقیقه خودی توصیف کرده است.