واکنش هراسان و زبونانه رژیم آخوندی پس از حذف نام مجاهدین از لیست استرالیا

حکومت آخوندی پس از اطلاع از حذف نام مجاهدین از لیست استرالیا، وحشت زده از چرخش اوضاع بعداز انتخابات آمریکا به دست و پا افتاده و ضمن ابراز تأسف از حذف نام مجاهدین از لیست استرالیا، به تلاش برای پیش کش کردن منافع اقتصادی و تجاری به استرالیا پرداخت.

سایت رسمی مجلس ارتجاع نوشت: به گزارش خبرگزاری خانه ملت!؛ ایان بیگز سفیر استرالیا در تهران عصر دوشنبه (29آذر ماه) با محمود صادقی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و استرالیا دیدار و گفتگو کرد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و استرالیا با اشاره به بحران های اخیر در منطقه تصریح کرد: منطقه خاورمیانه مواجه با فعالیت افسارگسیخته گروه های تروریستی می باشد و همواره رویکرد جمهوری اسلامی ایران مقابله بین المللی با حضور همه کشورها با این گروه ها بوده است. صادقی در ادامه با ابراز تاسف از برخورد دوگانه غرب با گروه های تروریسم خاطرنشان کرد:  خارج کردن گروه هایی با سابقه تروریستی از لیست سازمان های تروریستی با ادعای مبارزه با تروریسم کشورهای غربی همخوانی ندارد.
سفیر استرالیا در تهران با ابراز خرسندی از لغو تحریم ها اعمال شده بر علیه کشورمان گفت: فرصت ها و ظرفیت های فراوانی در بخش های تجاری، صنعتی و بازرگانی بعد از فضای برجام بوجود آمده است که باید با برنامه ریزی از آن در جهت منافع دو ملت بهره برد.
وی بازگشایی دفتر تجاری استرالیا در تهران در ماه های اخیر را در همین راستا ارزیابی کرد.