ادامه جدال باندهای حکومتی بر سر انتشار اعترافات ظریف در مجلس رژیم در مورد شکست برجام

کریمی قدوسی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس رژیم در حالی که جلسه متشنج شده بود، گفت:همکاران آمدند نوار رو گوش کردن با انکه پیاده شده بود تطبیق دادن، امضا کردن بنده هم در اختیار رسانه ها قرار دادم، این مطلب است یکی از مسائل مهمش این است که ایشون می فرمایند بر اساس توافقی که با آقای کری کردیم و من الان دارم عرض می کنم، بیرون نمی گم ولی خدمت شما میگم من اشتباه کردم بر اساس یک توافقی که کردیم، ما استراتژی خودمان را کنار گذاشتیم و بر مبنای آن توافق آمدیم انرا اعلام کردیم که تبدیل شد به موضع جمهوری اسلامی، من این را می پذیرم من اشتباه کردم، عرض کنم به خدمتتان ولی ما این کار را کردیم.

در جای دیگری باز ایشان می فرماید این قضیه ما بواقع بحث تمدید تحریمهاست که چرا تحریمها تمدید شد، یعنی که ما با یک صحبتی که با آقای کری کردیم بر اساس صحبتی که با آقای کری کردیم و قولی که آقای کری داد، ما آمدیم یک موضع علنی گرفتیم من اشتباه کردم در این رسما ما نمی بایستی بر اساس حرف این بابا یعنی کری می کردیم، ما باید بر اساس همان استراتژی که تعیین کرده بودیم که باید کنگره رو حذف می کردیم، در ۸ سال اول بر اساس آن عمل می کردیم، من هیچ اجباری نداشتم.
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، کریمی قدوسی از باند خامنه‌ای همچنین اعلام کرد در حال جمع‌آوری امضا برای انتشار فیلم سخنان ظریف در جلسه کمیسیون امنیت رژیم است.


در همین حال روز شنبه از جلسه یی که قرار بود توسط کریمی قدوسی در مجلس رژیم برگزار شود و در آن نوار حرفهای ظریف پخش شود، جلوگیری به عمل آمد. روزنامه حکومتی وطن امروز دراین باره نوشت، با وجود هماهنگیهای قبلی، در کمیسیون امنیت را قفل کردند تا نمایندگان و خبرنگاران فایل صوتی اعترافات ظریف را نشنوند.


کیهان خامنه‌ای نیز از ظریف خواست یا رسماٌ خودش سخنانش را تکذیب کند یا نوار جلسه منتشر شود تا قضیه برای (همه) روشن شود.
روزنامه سپاه پاسداران نیز نوشت:  باید دولت روحانی اجازه دهد این «نگاه بی‌اعتمادی به امریکا» که ظریف به آن اذعان می‌کند، به اطلاع مردم برسد و  خود وی  در این‌باره صحبت کند.
از سوی دیگر، رحیمی عضو مجلس رژیم از باند روحانی گفت: جلسه کمیسیون امنیت کاملا محرمانه بود و ظریف تاکید داشت مطالب جلسه محرمانه است.