۸ دلار تخفیف دولت روحانی برای فروش هر بشکه نفت

علیرضا زاکانی: منشور حقوق شهروندی رنگ و بوی تبلیغاتی دارد. دولت پول‌هایی بدتر از پول بابک زنجانی جابجا کرده است.

علیرضا زاکانی عضو سابق مجلس ارتجاع اظهارات آخوند روحانی درباره حقوق شهروندی را  تبلیغات انتخاباتی دانست. وی که در ارومیه سخنرانی می کرد  گفت:« دولت به کارنامه و عملکرد نیاز دارد پس از  سه سال و اندی نشستند فکر کردند و بخش‌هایی از قانون اساسی را برداشته و نکاتی به آن اضافه کردند.… دولت‌ها علاقه‌ای به اجرای قانون ندارند بنابراین منشور حقوق شهروندی را تدوین کردند در حالی که الزامی برای اجرا ندارد و کسی بر آن پایبند نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری حکومتی سپا پاسداران، عضو سابق مجلس ارتجاع همچنین به افشای دزدیهای باند رقیب پرداخت و افزود: « افراد وابسته به دولت یازدهم در طول دوره استقرار خود پول‌هایی بدتر از پول بابک زنجانی جابجا کرده است و مثلاً در معاملات نفتی در هر بشکه 8 دلار تخفیف داده شده است».
زاکانی افزود: برای همه ادعاهایم سند دارم و به دادگاه رفته آن را ارائه داده‌ام. شکایتی که از من شده بود به یک مصوبه محرمانه در سال 92 ارتباط دارد؛ اشکالی که من به این مصوبه دارم منطقی بوده و همان جرمی که بابک زنجانی مستحق اعدام شده است، به طریق چندین برابر یک عده و نورچشمی‌های‌شان مرتکب می‌شوند.
وی ادامه داد: دانشجویان درباره نفت و مافیا سوال کردند چند نفر در این زمینه از ابتدا بودند، الان هم هستند و قرار است تا آخر هم باشند به طوری که این دولت یا آن دولت هم فرقی ندارد.