تجمع اعتراضی حدود 5هزارتن از بازنشستگان صنعت فولاد و قربانیان جنگ ضد میهنی در مقابل مجلس رژیم

افشار مختلف میهنمان صبح امروز و روز گذشته تجمعاتی اعتراضی در شهرهای تهران، قزوین، مهاباد، خوزستان، بجنورد و بویر احمد برگزار کردند

در تهران صبح امروز سه شنبه ۷ دی بیش از ۳ هزار تن از بازنشستگان و نمایندگان تشکل‌های کارگری صنعت فولاد همزمان باآغاز جلسه علنی، مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.
آنها در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده خود و پاداش پایان خدمت دست به این تجمع زدند. تجمع کنندگان از استان های سراسر کشور در این تجمع شرکت داشتند.
بازنشستگان صنعت فولاد بارها به دلیل بی‌توجهی به وضعیتشان مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.
روز شنبه همین هفته نیز بیش از سه هزار‌ و‌ پانصد تن از بازنشستگان پیش از موعد سازمان تأمین اجتماعی در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.
در تهران همچنین ازساعت هشت ونیم صبح امروزسه شنبه ۷ دیماه  بیش از۱۵۰۰ نفر از قربانیان جنگ ضدمیهنی درمقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزارکردند. تجمع کنندگان که از سراسر کشور و به همراه خانواده هایشان به تهران آمده اند خواهان حقوق عقب افتاده خود هستند.
در قزوین صبح امروز سه شنبه ۷ دیماه ؛ جمعی از کارکنان خط راه آهن قزوین در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و حق بیمه خود در محوطه راه آهن قزوین تجمع کردند .تجمع کنندگان اعلام کردند که خواستار پرداخت حقوق و بیمه ۷ هزار نفر کارکنان شرکت تواورس هستند.


در مهاباد کارگران مجتمع سبز این شهر امروز سه شنبه 7دی برای بیست و ششمین روز متوالی مقابل این مجتمع تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند. تجمع کنندگان که  از خرداد ۹۴ مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند و تنها به آنها مبالغی به صورت علی الحساب پرداخت شده است در شرایط سخت معیشتی به سر می برند.
کارگران که برای تحصن،  در اطراف کارخانه چادر برپا کرده‌اند ، به علت سردی هوا به داخل مجتمع رفته‌اند.
در خوزستان جمعی از دانش آموزان مدرسه میان آب بخش شاوور در خوزستان امروز سه شنبه هفتم دی در اعتراض به مشکلات فراوانی که در مدرسه دارند از جمله نبود برق و گرمایش تجمع کردند.
دانش آموزان معترض از رفتن به سر کلاسها خودداری کردند.
در بجنورد کارگران شهرداری این شهر روز دوشنبه ۷ دیماه ۷ برای دومین روزم متوالی در مقابل استانداری رژیم در بجنورد تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران خواستار پرداخت 5 ماه حقوق عقب افتاده خود هستند.


 و در بویراحمد نیز روزدوشنبه ۶ دیماه عاملان توزیع گاز مایع شهرستان بویراحمد در اعتراض به کاهش سهمیه گاز مایع روستاهای بویراحمد در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر دست به تجمع زدند.
مردم روستاهای بویراحمد و دنا، فاقد گاز شهری می‌باشند. این بخش‌ها به علت نداشتن گاز مایع در فصل سرما و هزینه های اضافی مصرف کنندگان، از تاسیسات سیلندر پرکنی پاتاوه تامین می‌شود. حدود یک ماه است که این بخش ها به علت نداشتن گاز مایع اقدام به قطع درختان و جمع آوری هیزم جهت گرمایش استفاده می‌کنند. عاملان توزیع گاز می گویند: شرکت نفت یاسوج، سهمیه گاز شهرستان بویراحمد و دنا را کم کرده است.