نمایشهای حکومتی سالگرد ۹دی، صحنه تصفیه حساب باند های رژیم آخوندی

نمایشهای حکومتی سالگرد ۹دی به صحنه تصفیه حساب باند خامنه ای با باند رفسنجانی و روحانی و تشدید شقه و شکاف حاکمیت آخوندی تبدیل شد . به گزارش شبکه خبر رژیم، آخوند رئیسی گماشته خامنه ای در آستان قدس رضوی در تجمع مزدوران رژیم در تهران گفت: اینبار تفاوت داشت با فتنه ها و توطئه های قبل، تفاوتش در این بود که اینبار احساس دشمن این بود که جای پایی در درون کشور پیدا کرده است و میتواند با این جای پا اهداف پلید خود را پیش ببرد. این تفاوت این فتنه با همه توطئه های گذشته. در ارتباط با دشمنی دشمن نباید تردید کرد، فتنه امروز فتنه آن است که شیطان را دشمن را آمریکا را، مغرب زمین را، آنانی که در سر استکبار خود بزرگ بینی و خود خواهی می پرورانند را آنها را اعتماد بهشون رو رواج دادن. فتنه امروز فتنه تهی کردن جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از اون سیرتی که دارد، است.

به گزارش  تلویزیون آستان رضوی رژیم در مشهد آخوند علم الهدی نیز طی سخنانی در مشهد، رفسنجانی را مورد حمله قرار داد و گفت: از این فتنه 88 دشمن یک تجربه بدست گرفته برای فتنه جدید...
در خواص به سراغ افرادی برود که با دست آنها نظام و انقلاب را برگرداند. اینها چه کسانی اند.  اینها خواصی اند که با رهبری زاویه دارند دنبال اینها میگردد در کشور دیگر دنبال ضد انقلاب نیست. دیگر دنبال تفاله شاهی نیست، دنبال یک خواصی هست در داخل کشور که اینها با رهبری زاویه دارند آنها را نشان کند و آنها را راه بیندازد در عرصه قدرت یابی و افسار کند برای فتنه جدید در براندازی نظام و دشمن هم جز فتنه گری راه دیگری ندارد.


خبرگزاری حکومتی فارس نوشت:‌آخوند محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضاییه رژیم گفت: آنچه مسلم است بعد از فتنه ۸۸ جرم و جنایت بود که اصل نظام و انقلاب و اصول انقلاب را زیر سؤال بردند.
وی افزود: هاشمی پیش از انتخابات اولین کسی بود که اعلام کرد باید مراقب بود تقلب نشود.


یک روزنامه باند خامنه‌ای موسوم به وطن امروز،  اما چشم انداز مخاصمات فزاینده درون نظام آخوندی را این چنین ترسیم کرد: امروز در نظام شاهد صف‌بندی تمام عیار ۲ جریان فکری هستیم که امکان همزیستی مسالمت‌آمیز آنها با هم وجود ندارد، زیرا اختلاف آنها بر سر مبانی است و لذا تنها یک جریان می‌تواند با حذف و حاشیه‌نشین کردن دیگری به حیات و حرکت پیش‌رونده خود ادامه دهد.