حملات مهره های خامنه ای به رفسنجانی - رفسنجانی: باندخامنه ای شیطان داخلی

حملات مهره های خامنه ای به رفسنجانی در ارتباط به نمایش انتخابات هم چنان ادامه دارد. آخوند علم الهدی نماینده ولی فقیه ارتجاع در مشهد در نمایش جمعه این شهر رفسنجانی را مورد حمله قرار داد و گفت:   امروزهم متاسفانه ما می بینیم، هنوز یک عده آدم هایی که خودشون را  ازخواص میدانند، یا شدند، مدافع و طرفدار فتنه گر و مدافع فتنه ۸۸ هستند، خب اینها مگر بصیرت ندارند، این بزرگترین تاسف برای ماست، ازمقدس ترین جایگاه این نظام، مجلس شورای اسلامی زمزمه مسموم دفاع از فتنه و طرفداری فتنه گر بلند می‌شود. برای جامعه ما یک نقطه انحطاط است برای نظام ما، که مقدس ترین جایگاه این نظام، کانون شعار دفاع ازفتنه باشد، بعد هم به یک عده ای بگویند کاسبان فتنه .

ازسوی دیگر، به گزارش روزنامه حکومتی انتخاب ۱۱ دی، رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، باند خامنه ای را شیطان داخلی توصیف کرد و خواستار تغییر قانون اساسی شد. وی گفت: امیدواریم شیاطین داخلی نتوانند (نظام) را زخمی‌کنند.
رفسنجانی که در مراسم چهلم آخوند موسوی اردبیلی سخنرانی می‌کرد، ضمن دفاع از قانون اساسی کنونی رژیم ولایت فقیه، گفت: اما بعد از مدتی همه قانونهای اساسی دنیا تغییر می‌کند و ما هم باید این کار را بکنیم.
 وی ضمن یاد آوری نقش خودش دررساندن خامنه ای به رهبری، حقارت وی را با تعریف و تمجید از خمینی نشان داد و گفت: همه ما در برابر شخصیت (خمینی) بسیار کوچک بودیم و هنوز هم اسم (او) سرمایه اصلی (نظام) است. شخصیتی مانند حسن خمینی و برادران او سرمایه (نظام) به شمار می‌روند.