تجمعات اعتراضی در شهرهای مهاباد، قزوین، ارومیه، قائمشهر و دزفول

کارگران و اقشار مختلف میهنمان روز یکشنبه و دوشنبه ۲۰ دی در شهرهای مهاباد، قزوین، ارومیه، قائمشهر و دزفول دست به تجمع و تحصن زدند.

در مهاباد کارگران زحمتکش مجتمع کشت و صنعت مهاباد امروز ۲۰ دی ۳۸ امین روز تحصن خود را در هوای سرد برگزارکردند. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۶ ماه حقوق عقب افتاده از ۳۸ روز پیش در مقابل کارخانه چادر زده و اعلام کرده اند تا رسیدن به خواسته های خود به تحصن ادامه خواهند داد.
به گفته کارگران، مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی، با آوردن حکمی به آنها اعلام کرده اند که باید چادرها را جمع کنند اما کارگران در جواب گفتند ”چه با چادر چه بدون آن، به اعتراض ادامه می‌دهیم“.
در قزوین کارگران شرکت نازنخ و فرنخ روز یکشنبه ۱۹ دی در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به پرداخت نشدن حقوق و سنوات بازنشستگی اعتراض کردند
در ارومیه مردم شهر قوشچی از توابع ارومیه روز یکشنبه ۱۹ دی برای دومین روز متوالی در اعتراض به بسته شدن دائمی برخی ادارات و بانک ها در این شهر تجمع کردند. تجمع کنندگان می گویند: “مقامهای حکومتی می خواهند شهر قوشچی را تابع نوشین شهر کنند و شهر را محدود کنند.”
در قائمشهر عصر یکشنبه ۱۹ دی جمع کثیری از فروشندگان مبلمان مازنداران در اعتراض به برگزاری نمایشکاه فروش مبلمان توسط کارگزاران رژیم در مقابل محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مازنداران در قائمشهر دست به تجمع اعتراضی زدند.
 و در دزفول نیز جمعی از کارگران زحمتکش فضای سبز شهرداری این شهر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه با تجمع در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر نسبت به پرداخت نشدن ۶ ماه حقوق عقب افتاده خود دست به تجمع زدند.