فراخوان به تجمع در اعتراض مجدد به پارازیت در شیراز

مردم و جوانان شیراز به اعتراض علیه رژیم بخاطر گسترش پارازیت در این شهر برای روز سه شنبه 28 دی فراخوان داده اند.

در این فراخوان که بر روی شبکه های اجتماعی منتشر شده آمده است: «اعتراضات مردمی به استاندار فارس بیهوده بوده است. لطفا جهت رساندن صدای خود به گوش کارگزاران رژیم، ۲۸ دی ماه ساعت ۸ صبح مقابل استانداری فارس حضور یابید. این نسل کشی برای اولین بار در شیراز امتحان می شود. لطفا به سکوت پایان دهید و برای سلامتی خود و خانواده تان راهپیمایی کنید.
در این فرخوان آمده است: ماتور هشت نام دستگاهیست که برای پارازیتهای ماهواره ای از کشور چین به مبلغ هشت میلیون دلار خریداری شده و توسط سپاه استان فارس در ارتفاعات کوه ”دراک” شیراز نصب شده است. قدرت امواج این دستگاه بطوری شدت دارد که ۴۰۰ کیلومتر خارج از مرزهای استان فارس را نیز در بر می گیرد. طبق نظریه سازمان علوم پزشکی استان فارس وجود این دستگاه تا دو سال آینده در استان فارس موجب بیست و چهار هزار مورد سرطان خواهد بود.
در پایان این فراخوان آمده است: این تجمع غیر از اینکه صرفا برای اعتراض به خیانتی است که استانداری و سپاه فارس به مردم می کنند نشان دهنده ی آگاهی مردم است. پولمان را که گرفتند. حداقل بیایید برای جانمان اعتراض کنیم. سلامتی حق همه کودکان ماست».
خاطرنشان می شود صبح روز دوشنبه ۲۰ دی جمعی از مردم شیراز در اعتراض به انتشار پارازیت در این شهر د‌ر مقابل استانداری رژیم تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان با سر دادن شعار پارازیت خیانت است به ملت خواستار قطع پارازیت در شیراز شدند.