سخره گرفتن مراسم فرود یک ایرباس در تهران توسط باند خامنه ای

کیهان خامنه ای مراسم باند روحانی برای فرود یک فروند ایرباس در تهران را به سخره گرفته و می نویسد: اینهمه هیجان زدگی و غش و ضعف برای هواپیمایی که محصول یک معامله فسخ شده بین ایرباس و اسپانیاست، کمی زیاده روی و دور از ذهن است!.

کیهان افزود: از یکسو موضوع برجام خالی و بدون دستاورد است و از دیگر سو، انتخاباتی در پیش است... در چنین شرایطی، حرکات نمایشی و سخنان دهان پر کن، تنها کاری است که در فاصله ۴ ماه مانده تا انتخابات از دست دولتی‌ها بر می‌آید.
روزنامه سپاه پاسداران نیز زیر عنوان «دولت بال درآورد»،نوشت: پایکوبی و دست افشانی و سردادن سرود ملی! و حضور وکلا و وزرا و شخصیت‌ها را چگونه و با چه توجیهی می‌توان پذیرفت.
یک روزنامه باند خامنه ای با طعنه به مراسم دولت روحانی برای فرود ایرباس در تهران نوشت: برپایی یک مراسم بزرگ دولتی با حضور وزیر راهٍ گل به دستٍ ذوق‌زده، ورود یک فروند ایرباس را به نمایش تحقیر (نظام) تبدیل کرد.
این رسانه حکومتی افزود: در قرارداد با ایرباس قید شده دولت حق ندارد به نهادها و اشخاص تحریمی خدمات بدهد. باید بدانیم که دولت فرانسه می‌تواند در صورت پرواز یک فرمانده سپاه مانند قاسم سلیمانی با هواپیماهای خریداری شده، ادعای خسارت کند! در صورت رخ دادن چنین وضعیتی و در صورت عمل نکردن دولت به تعهدات خود، پول ما مصادره خواهد شد .

درهمین حال، رویتر خبر داد: شرکت هواپیماسازی آمریکایی بوئینگ برخلاف رقیب فرانسوی‌اش ایرباس، سفارش‌های رژیم ایران برای خرید هواپیما را در فهرست فروش سالانه‌اش ثبت نکرده است.