بحران حکومتی در پی برملا شدن فضیحت مراجعات عوامل رژیم به کاخ سفید

به دنبال برملاشدن فضیحت مراجعات عوامل رژیم به کاخ سفید در دوره اوباما، بحران حکومت آخوندی برسرشکست برجام بالا گرفت و باند خامنه ای در رسانه های خود خطاب به دولت آخوند روحانی نوشت: آیا حضور نزدیکان روحانی در کاخ سفید یک رسوایی به شمار نمی‌رود؟.

یک رسانه باند غالب نظام می نویسد: سریال فضاحت‌های برجام همچنان ادامه دارد...مورد جدید رسوایی این بار نیز به نام حسین موسویان، دیپلمات مساله‌دار نزدیک به حسن روحانی است. موسویان، سخنگوی تیم مذاکره‌کننده حسن روحانی در دولت اصلاحات و یکی از نزدیکان حسن روحانی، پس از شکست آن دور از مذاکرات مدتی را بازداشت بود و وزیر وقت اطلاعات نیز جاسوسی او را قطعی می‌دانست. ا
این رسانه حکومتی افزود: چندی پیش رسانه‌های آمریکایی فاش کردند موسسه آمریکایی پلاشرز یک بودجه ۷۰ هزار دلاری در اختیار موسویان قرار داد که این اقدام بخشی از پروژه اتاق پژواک باراک اوباما برای انجام توافق هسته‌ای با ایران بوده است. ....پایگاه واشنگتن‌ فری‌بیکن فاش کرد حسین موسویان طی این مدت ۳ بار میهمان کاخ سفید بوده است......پایگاه واشنگتن‌‌فری‌بیکن در این‌باره گزارش کرد، موسویان دست‌کم ۳ مرتبه میهمان کاخ سفید بوده و این در حالی است که تریتا پارسی حدود ۳۳ مرتبه با مقامات دولت اوباما دیدار داشته است.
وطن امروز - ۷ بهمن ۹۵