تجمع اعتراضی در مقابل مجلس آخوندی و اعتراض کارگران در نجف آباد

اقشار مختلف میهنمان امروز سه شنبه ۱۲ بهمن مقابل مجلس آخوندی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

از جمله ۵۰۰ تن از کارکنان موسسه ثامن الحجج که از سراسر کشور در این اعتراض شرکت دارند گفتند: ”پس از گذشت ۱ سال و پایمال شدن حقوق خود این بارمصمم تر از همیشه به اینجا آمده ایم و تا زمانی که پاسخ روشنی دریافت نکنیم به این تحصن ادامه می دهیم و حتی با دخالت نیروهای انتظامی نیز متفرق نمی شویم“.
همچنین صبح امروز سه شنبه ۱۲ بهمن بیش از ۲۰۰۰ تن از مهندسان و کارکنان پست‌های فشار قوی در مقابل ساختمان مجلس آخوندی تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواستار جلوگیری از خصوصی‌سازی این پست‌ها در سراسر کشور شدند. تجمع کنندگان که با کلاههای زرد در این تجمع شرکت داشتند از سراسر کشور خود را به مقابل مجلس ارتجاع رسانده بودند. مأموران سرکوبگر انتظامی باتجمع کنندگان که قصد برگزاری تظاهرات داشتند درگیر شدند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و عده یی را دستگیر کردند. این کارکنان گفتند: ما هیچ امینت شغلی نداریم. تاکنون هراقدامی کردیم کسی به ما جواب نداده است. ما خواهان استخدام رسمی خود هستیم.
صبح امروز همچنین گروهی از کارشناسان ناظر کشاورزی مقابل ساختمان مجلس آخوندی تجمع کردند. تجمع کنندگان که از استان کرمانشاه بودند خواستار استخدام رسمی شدند.
در نجف آباد نیز کارگران کارخانه کاشی نیلو در اعتراض به پرداخت نشدن یک سال حقوق عقب افتاده خود در مقابل کارخانه و سپس میدان گلدشت این شهر دست به تجمع زدند.
کارگران در این تجمع که روز دوشنبه ۱۱ بهمن برگزار شدند گفتند یک سال است که حقوق و مزایای آنان پرداخت نشده است و هیچگونه امنیت شغلی ندارند.