پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند بمناسبت سالگرد ۱۹ بهمن ۱۳۶۰

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی روز دوشنبه 18 بهمن طی پیامی از زندان گوهردشت کرج به مناسبت سالگرد 19 بهمن 60 شهادت اشرف و موسی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
”ما سعی خواهیم کرد فلسفه و پیام عاشورا را دریابیم و از آن بعنوان راهنمای عمل و ز ندگی بهره بگیریم”
همه میدانیم که جهان عاشورا، یک پدیده خلق الساعه نبوده، بلکه نقطه اوج جنبشی بود که کاملا حساب شده و در هر گا م و هر قدم آن و هر لحظه آن فکر و اندیشه نهفته بود. جنبشی بود با خط مشی کاملا معین و معلوم، جنبشی بود که، رهبری آن را در کمال روشنی و روشن بینی پیش می برد”
در حالی خاطره حماسه 19 بهمن 60 ”عاشورای مجاهدین” را گرامی می داریم که نزدیک 5 ماه از هجرت بزرگ و حماسه آفرین و پیروزمند مجاهدان اشرفی از لیبرتی را پشت سر گذاشته ایم.
در 19 بهمن 60، اشرف و سمبل زنان مجاهد خلق، اشرف رجوی و سردار کبیر خلق موسی خیابانی به همراه تعدادی از فرماندهان والامقام مجاهدین، با ایستادگی تمام عیار و نثار خون پاکشان در راه آزادی خلق در زنجیرشان، به خمینی جنایتکار و سپاه جهل و جنایتش اعلام کردند،مجاهدین تا آخرین قطره خون خود، در مقابل ظلم و ستم می ایستند و مطمئن باش که این خونها باعث باروری و رشد شجره طیبه مجاهد خلق میشود و ریشه دیکتاتوری بنیادگرای تو را می خشکاند.
ثمره خون پاک اشرف و موسی و دیگر یارانشان و 120 هزار شهید دیگر بیش از 30 هزار شهید قتل عام شده در سال 67 با آموزه های مسعود و انقلاب مریم در مجاهدین اشرفی تبلور یافت و اینک این سمبل های مقاومت و ایستادگی بعنوان راهنمای عمل و الگو و نمونه برای همه ما ایرانیان قرار دارند.
و اینک فریاد همه ایرانیان آزادیخواهی است که: یا اباعبدالله و یا ما مجاهدین خلق، انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه و لعن الله آل زیاد و آل مروان و آل خمینی و آل خامنه ای.
ای اباعبدالله و ای مجاهدین خلق من تا قیامت در دوستی و صلحم با هر که با شما صلح است و در جنگ و جهادم با هرکه با شما در جنگ است، ”درهر زمان و هر مکان” خدا لعنت کند آل زیاد بن ابی سفیان و آل مروان حکم و آل خمینی و آل خامنه ای را .
گرامی باد یاد و خاطره سمبل زن مجاهد خلق اشرف رجوی و سردار کبیر خلق موسی خیابانی و دیگر شهدای 19 بهمن 60
مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
زندان گوهردشت 95.11.18