پیام زندانی سیاسی ارژنگ داوودی از زندان زابل به مناسبت ۲۲ بهمن

بیست و دو بهمن
نومید مردم را معادی مقدرنیستی
چاووشی امید برانگیز مبارزان
 به لاجرم روزی
 قافله وطن را به آزادی می رساند
هم میهنان!

بیست و دو بهمن ماه ۹۵ هم از گرد راه ظلم و ستم دارودسته فقیه فاسد فرارسید و دریغا که نور پرشور چراغ فروزانی که با انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ سراسر میهن اهورایی را فراگرفت به دست شبروان آزادی و عدالت، چه زود به خاموشی گرائید. از آن جا که شیادان، دزدان، جنایتکاران سابقه دار، فاحشگان، فاحشه داران و سایر گروههای خلافکار پایگاه صوری رژیم بی پایگاه فقیه شدند، این سرگردنه داران بیگانه زاد و بیگانه پرست با کمک همین لمپن ها، شائبه حضور مردم در صحنه و شبهه مشارکت عمومی در قدرت سیاسی را ایجاد کردند ولی علیرغم توجیهات و تقلاهای پیاپی به علت درغلطیدن به ورطه روزمرگی های مزمن، چون نتوانسته اند وضعیت نابسامانی که رقم زده اند را با مضامین تعریف شده ازادی و دمکراسی وفق دهند، با وقاحت تمام مابازاء این همه آشفتگی و تناقض پردازی را مردم سالاری دینی نام نهادند که همانند ترکیب نابهنجار جمهوری اسلامی، حتی کلمات تشکیل دهنده آن نیز یکدیگر را نفی و دفع می کنند.
هم میهنان !
پریشان حالی کنونی کشور نه قابل انکار است، نه غیر قابل رمزگشایی و نه فقط حاصل کم کاری و ندانم کاری های باند ۵۰۰ نفره حاکم، بلکه اساسا نتیجه اخراج عامدانه انقلاب ۵۷ از مسیرطبیعی خود و انحراف تمام عیار آن از روندهای دمکراتیک لازم برای نیل به آرمانهای انقلاب بود که خیلی زود با به روی کارآوردن مزدورانی کودن،جیره خوار و فرصت طلب به موازات ایجاد نهادهایی ناسازگار با روح ضد استبدادی انقلاب به منجلاب سقوط همه جانبه پرتاب شد.
هم میهنان
در یک حاکمیت دمکراتیک، کلیت سامانه مدیریتی از صدر تا ذیل با توجه به آرمانهای مشخص واهدافی مدون، معطوف به فلسفه غالب در کشور داری مدرن، هماهنگ عمل می کنند.در یک حاکمیت دمکراتیک، مطبوعات و احزاب به عنوان چشم و گوش جامعه، عملکرد کلیه مقامات به ویژه مسؤلان اجرایی را زیرذره بین قرار می دهند و نادرستی ها را جسورانه افشا می کنند.در یک حاکمیت دمکراتیک نه تنها سیاستمداران منتخب و نامنتخب براحتی نمی توانند تخلفات خود را توجیه یا فرافکنی کنند، بلکه افراد فاسد نیزچندان فرصت نمی یابند تا ازخلاء های قانونی سوء استفاده های خرد یا کلان بنمایند.
هم میهنان!
در طول انقلاب مشروطه تا به امروز تنها در دولت ۲۸ ماهه رهبر ملی ایران مصدق فقید است که امکان حضور راستین مردم ایران در صحنه و مشارکت درستین عموم در قلمروقدرت سیاسی فراهم آمد. دورانی که اصولا با عملکرد ۴ دیکتاتور قبل و بعد از او نه سنخیتی دارد و نه قابل مقایسه است.
هم میهنان
ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد ترکتازی دزدان انقلاب ۵۷ به صراحت اعلام می نماید که ما هرگونه ارتباط سازمان یافته میان دین و حکومت در ساختار قانون اساسی را در مغایرت تام با نیازهای انسان در عصر حاضر می دانیم و بر این باوریم که برخورداری از مواهب زندگی و زیستن در سایه عشق انسانی تنها با حرکت به سوی دمکراسی، تأمین حقوق و ترویج عدالت همگانی ممکن است که این همه نیز به نوبه خود در گرو بازیابی آزادی و نهادینه سازی آن در کشورمی باشد . پس برای رهایی از شر ظلم وستم سرگردنه داری خامنه ای و شرکاء و به منظور به پیروزی رساندن انقلاب سوم یعنی انقلاب دمکراتیک ایرانیان بپاخیزید.

ارژنگ داوودی – زندان زابل- بهمن 1395