یورش وحشیانه گارد ویژه زندان مرکزی خرم آباد به زندانیان

گارد ویژه زندان مرکزی خرم آباد روز دوشنبه ۱۸ بهمن وحشیانه به بند ۱ زندان مرکزی خرم آباد یورش بردند و زندانیان را از ساعت ۷ صبح در سرمای شدید در محوطه زندان نگه داشتند.

زندانیان را که اکثرا لباس کافی نداشته و یا لباسهای آنها مندرس است و تعدادی از زندانیان که مسن و بیمار هستند به مدت ۲ ساعت و نیم در سوز سرما نگاه داشتند.
در این یورش وحشیانه فرمانده حفاظت و اطلاعات زندان دژخیمی به نام فریدون مرادی و فردی دیگری به نام سیف الله راه پیموده فرمانده یگان گارد ویژه و رضوی رئیس بازرسی زندان همراه با بیش از ۴۰ زندانبان شرکت داشتند آنها وسایل شخصی زندانیان را به هم ریخته و یا با خود بردند. از جمله ساعت زندانیان، انگشتر و کارهای دستی. به هم ریختن وسایل شخصی زندانیان به حدی است که زندانیان قادر به مشخص کردن وسایل شخصی خود نبودند.
خاطرنشان می شود فریدون مرادی، سیف الله راه پیموده از شکنجه گران قصی القلب زندان هستند که زندانیان بی دفاع را تا مرز مرگ شکنجه می کنند.
از طرفی در فصل سرما و یخبندان وسایل گرمایشی زندان قطع شده است. بیش از ۱۵ روز است که وسایل گرمایشی زندان خاموش است. آب گرم نیز برای استحمام زندانیان وجود ندارد.