خوزستان در محاصره ریزگردها و گرد و غبار و رژیم ضدایرانی آخوندی

در تداوم بحران زیست محیطی و توفان ریزگردها در خوزستان که با بارش بارانهای شدید همراه شده است، یکشنبه شب، برق شهراهواز مجددا قطع شد و بخشهایی از مرکز این استان یکبار دیگر در خاموشی فرو رفت.علاوه بر این به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم، عوامل رژیم در باصطلاح مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کردند که مدارس شماری از شهرستانهای خوزستان همچنان تعطیل هستند.

گزارشی در این باره  از نظرتان می گذرد:یکشنبه شب اهواز یکبار دیگر در خاموشی فرورفت و برق این شهر قطع شد. رسانه های حکومتی علت قطعی برق را بارش باران و گرد و غبار نشسته بر شبکه های توزیع برق عنوان کردند
مناطق کیان آباد، کیانشهر و پاداد اهواز تا ساعتها در خاموشی فرو رفتند.
تلویزیون شبکه خبر رژیم در این باره اعلام کرد: «خب با توجه به شرایط جوی بدی که بوجود اومده، ما الان شهر اهواز از دیشب یک مقدار شبکه توزیع ما ناپایدار شد متاسفانه.»
روز دوشنبه همچنان مدارس برخی از شهرستانهای استان خوزستان از جمله هندیجان، بهبهان، اندیمشک، امیدیه و باغملک و فرمانداری حمیدیه و روستاهای اطراف شوش تعطیل اعلام شد. قطعی مجدد برق اهواز در شرایطی است که روز شنبه آب و برق و گاز استان خوزستان بدلیل ندانم کاریهای رژیم ساعتها قطع بود و مردم شهرهای مختلف این استان را که پنجمین استان کشور محسوب می شود با مشکلات زیادی مواجه کرد.
رسانه های رژیم خود اعتراف کردند که همه فعالیت ها در کلانشهر اهواز و ده شهر دیگر استان متوقف و قفل بود، مدارس،ادارات و مغازه ها تعطیل و همه امور از حالت عادی خارج شده بود.
وزیر نیروی آخوند روحانی ناچار شد که به اهواز سفر کند. او تنها به عذر خواهی از مردم اکتفا کرد و توضیحاتی داد که بیشتر برای توجیه این قطعی برق بود
این دومین بار ظرف کمتر از سه هفته بود که با طوفان ریزگردها آب و برق استان خوزستان و ۱۱ شهر آن قطع می شد و همه چیز بحالت تعطیل در می آمد. یک عضو مجلس رژیم از اهواز به نوشته خبرگزاری نیروی تروریستی قدس رژیم در 25 بهمن اعتراف می کند که قطعی برق که به دلیل پدیده گرد وغبار بیان می‌شود به بحث انتقال آب مرتبط است چرا که این انتقال آب است که ریزگردها را بیشتر کرده است.
این بحران بدلیل عملکردهای ضدمردمی و غارتگرانه رژیم آخوندی همچنان استان خوزستان و و استانهای همجوار را تهدید می کند. درباره علل و پیامدهای فاجعه بار توفان ریزگردها در استان خوزستان توجه شما را به اظهارات آقای عزیز پاکنژاد، عضو شورای ملی مقاومت ایران جلب می کنیم:


«وضعیتی که الان درشهرهای خوزستان هست وبخصوص درشهر اهواز و۵ شهردیگر ی که این روزها دچار خفگی شدند مردم، برمیگرده به گردوغبار وریز گردهای که درهوامعلق است. علت بوجود آمدن این ریز گردهاهم برمی گرده به سیاسیتهای رژیم
اینها بعداز جنگ های ایران وعراق این سرزمین رابحال خودش واگذاشتند وآنجا خشک شده والان منبعی شده برای ریز گرد وازطرف دیگر یکی ازحورها، حورالعظیم آنجا وجود داره که بسیار بسیار مهم بوددرآن منطقه این رارژیم بخاطر اندکی نفت آنجا را خشک کرده است، یعنی باسیاسیتهای که درپیش گرفته ایجاد منابع تولید ریزگرد را خودش بوجود آورده، مقامات رژیم دراین مورد بسیار دروغ می گویند.مثلا می گویند حورالعظیم را ۷۰ درصد آبریزی کردند این واقعیت ندارد اگر اینکار را کرده بودند اینقدر ریز گرد وغبار وارد این شهرها نمی شدازطرفی صحبتهایی که می کنند درمورد اینکه رسیدگی می کنیم همه اش دروغ است شاهدان عینی درآنجا هستند و می بینند مردم درچه وضعیتی بسرمی برند. علتهای دیگری که دراینجا رژیم عنوان می کند یا مسئولین محیط زیست رژیم اعلام می کنند طوفانهایی که ازکشورهای عربی می آید مثل کشورعربستان، مثل کشورعراق یاعوامل دیگری مثل خشکسالی که درآن مناطق بوده اینها واقعیت دارد، منتها تاآنجایی که به عراق مربوطه دراین کشور دقیقا طبق گزارش مقامات وکارشناسها درعراق که روی اینترنت هم هست وهمه می توانند ببینند درآنجا می گویند دولتهایی که بعدازجنگ آمریکا درعراق سرکار آمدند که همه شان وابسته به رژیم ایران بودند تقریبا همان سیاست را درمورد جنوب عراق بکار گرفتند. یعنی سرزمینهای حاصل خیزی که درآنجا بوده همه اش خشک شدند ودرختها سوختند، نخل ها همه اش ازبین رفتند آنجا تبدیل شده به یک منطقه ای برای تولید ریز گرد، که این ریز گردها ازآنجا باهوا واردشهرهای خوزستان می شود وهموطنان ما را دچاراین بلایا وضایعات غیر قابل جبران می کنند.»