تجمع اعتراضی زنان میامی در استان سمنان

جمعی از مردم میامی در استان سمنان قبل از ظهر روز جمعه ۱۳ اسفند برای دومین روز متوالی و در اعتراض به مشکلات موجود در بیمارستان شهر در مقابل آن تجمع کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان گفت: علت این تجمع مشکلات بیمارستان از قبیل نبود امکاناتی چون سونوگرافی اتاق عملی که تجهیزات آن نیست و عملی در آن انجام نمی شود و نداشتن امکانات مناسب دانست.
وی افزود: گاها برای اکثر مشکلات که به این مرکز مراجعه می کنیم گفته می شود که ما می توانیم فقط آمبولانس در اختیار شما قرار دهیم که بیمار خود را به شاهرود منتقل کنید؛ چرا شهرستانی با این وسعت تجهیزات و پرسنل کافی آورده نمی شود که بخواهیم بیماران خود را به شاهرود منتقل کنیم.
یکی دیگر از زنان معترض گفت: من یک بار به بیمارستان مراجعه کردم متخصص گفت هیچ مشکلی ندارید ولی وقتی به شاهرود رفتم گفته شد که باید پیگیر بیماری خود باشید؛ سوال من اینجاست که چرا اشتباه تشخیص می دهند تا به شاهرود مراجعه کنیم؟
وی افزود: این بیمارستان اتاق عمل دارد، ولی گویا عملی در آن انجام نمی شود و فقط اسم آن است.
یکی دیگر از تجمع کنندگان گفت: از بنده در این بیمارستان عکس گرفتند و تشخیص دادند که شکستگی وجود ندارد دوباره همین عکس را در شاهرود گرفتم که گفته شد محل شکسته است پس این چه جور عکس گرفتن است.

تجمع اعتراضی زنان میامی در استان سمنان به وضعیت مرکز درمانی