خامنه ای: به رئیس‌جمهور هم گفته‌ام که بیان شاخص‌های کلان خوب است البته اگر آمارها قابل خدشه نباشد

خامنه‌ای در دیدار با اعضای مجلس خبرگان ارتجاع، بحران اقتصادی و وضعیت فاجعه بار معیشتی مردم و ناتوانی حکومت آخوندی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی را به گردن آخوند روحانی انداخت.ولی فقیه ارتجاع در این دیدار گفت: تاکنون میزان کمی از توافقات خارجی محقق شده است، بنابراین نباید به امید و انتظار سرمایه‌گذاری آن‌ها نشست... اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج مشکلات است و باید اجرا شود.

خامنه ای در بحبوحه جدال درون رژیم بر سر نمایش انتخابات، آمارهای ارایه شده و ادعای بهبود وضعیت اقتصادی از سوی روحانی را به طور بی‌سابقه‌یی زیر سؤال برد و دجالگرانه گفت:
به رئیس‌جمهور هم گفته‌ام که بیان شاخص‌های کلان خوب است البته اگر آمارها قابل خدشه نباشد، اما به‌‌هرحال این‌ها در زندگی و معیشت مردم در کوتاه‌ مدت اثر نمی‌گذارد. شکایات مردم به‌دست ما می‌رسد و باید در مسائلی نظیر تولید، اشتغال و از بین بردن رکود به‌گونه‌ای عمل کرد که مردم تأثیر آن را در زندگی خود کاملاً احساس کنند اما اکنون این‌گونه نیست.
ولی فقیه ارتجاع، وحشت خود را فشارهایی که بخاطر نقض حقوق بشر و صدور تروریسم و دخالت در کشورهای منطقه متوجه رژیم است را به نمایش گذاشت و گفت: باید در همه‌ی زمینه‌ها ازجمله حقوق بشر، تروریسم و جنایات جنگی در مقابل غرب، حالت هجومی داشته باشیم... طرف‌داری از نظام (در منطقه)، عقبه‌ی مستحکم ماست. و آن‌ها را به فکر چاره‌ای برای مقابله با نفوذ روزافزون (ما) انداخته است.