نمایش انتخابات و صف آرایی باند خامنه ای در مقابل آخوند روحانی

بحران درونی رژیم برسرنمایش انتخابات هر روز  بیشتر  می شود و با حملات خبرگان ارتجاع و ارگانهای تحت امر ولی فقیه علیه  دولت روحانی، برخی از مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای بر ضرورت کنار زدن آخوند روحانی در نمایش انتخابات رژیم تأکید می‌کنند. آخوند نوری همدانی طی پیامی به تشکل جدید باند خامنه‌ای که برای گرفتن کرسی ریاست جمهوری اعلام موجودیت کرده است، به آنها گوشزد که تنها رها برای رسیدن به این هدف، معرفی یک کاندید است و نبایستی شکست بخورد.

آخوند نوری گفت:‌نظر بنده اینه که تیغ چوبین مبر بر کارزار -  بنگر اول نا نگردد کار، زار.
اگر این فرقه این را انتخاب کند، اون فرقه هم اون را انتخاب کند، کلاٌ شکست خواهند خورد. و بدتر هم خواهد شد، شکست اگر بخورند؛ ما می خواهیم یک کاری بکنیم که شکست نخوریم، بنابراین پیام و سلام بنده اینه که تمام اصولگراها در کل مملکت فکر کنند و یک نفر را در نظر بگیرند، اگر این جور باشه ممکنه شما غالب باشید، اگر این جور نباشه غالب نخواهید شد.
با نزدیک شدن به موعد نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم، باند خامنه ای با کوبیدن بر طبل تشکل دولت باصطلاح انقلاب، در مقابل آخوند روحانی صف آرایی کرده است.
پاسدار ذوالقدر، رئیس ستاد اجرایی تشکل جدید باند خامنه‌ای گفت: باید از تداوم حضور جریان غرب‌گرا در قوه مجریه جلوگیری شود و نخستین گام در این راه تشکیل دولت انقلابی و کارآمد است. جریان اعتدال به معنای عبور از انقلاب است و تعامل در آن نیز به معنای مذاکره با آمریکا است که البته این هدف تا حدودی در خرداد سال ۹۲ به وقوع پیوست. دولت کنونی تمایل بسیاری به غرب دارد و زمینه ساز این حرکت و نقشه است.

نمایش انتخابات - صف آرای باند خامنه ای در مقابل روحانی
پاسدار ذوالقدر سپس موضوعات اتمی، تروریسم، سلاحهای کشتار جمعی، حقوق‌بشر و انتخابات آزاد با نظارت بین‌الملی، و خلع ید رژیم از کشورهای منطقه را برجامهای بعدی دانست که در صورت ابقای روحانی ادامه می‌یابد.

نمایش انتخابات - صف آرایی باند خامنه ای در مقابل روحانی برای کنار گذاشتن او
پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم، نیز خواهان تغییر وضعیت در نظام و بازگشت به دوران جنگ ضدمیهنی شد و گفت: نظام دچار سرطان ناکارآمدی مدیران و مسئولان است. بازگشت به مدیریت زمان جنگ، تنها نسخه نجات‌بخش است.
وی با اشاره به حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت، به باندهای حکومتی هشدار داد: اگر این اوضاع مدیریت نشود، کشور با بحران بزرگی در آینده روبرو خواهد شد.
یک عضو مجلس رژیم از باند خامنه‌ای به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس نیز گفت: روحانی در اداره کشور موفق نبود. او خود را معطل برجام کرد اما چیزی عاید نشد. وعده‌های اقتصادیش هم تحقق نیافته است روحانی باید جوابگوی کارنامه چهار سال گذشته‌اش باشد.
سایت خامنه‌ای نیز در اقدامی کم‌ سابقه کلیپی را منتشر کرد که در آن ضمن گنجاندن صحبتهای دجالگرانه خامنه ای درباره مشکلات مردم، و برخی عوامل رژیم در مراسم حکومتی ۲۲ بهمن، تلاش کرده تا دولت آخوند روحانی را مسئول بحرانها و نابسامانیهای موجود جلوه دهد.

نمایش انتخابات - صف آرایی باند خامنه ای در مقابل روحانی
از سوی دیگر، اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در نامه‌ای به جنتی رئیس خبرگان ارتجاع فاش ساخت که او را به جلسه خبرگان راه نداده‌اند؛ تا از کارنامه اقتصادی دولت دفاع کند. وی در این نامه، به آخوند جنتی گوشزد کرد که برخلاف سخنرانیش، خطاب ابلاغیه‌های خامنه‌ای تنها دولت نبوده بلکه همه ارکان نظام بوده است.
در واکنش به تبلیغات باند رقیب، وزیر نفت رژیم رادیو و تلویزیون تحت کنترل خامنه ای را به وارونه نشان دادن فعالیتهای دولت آخوند روحانی متهم کرد. به گزارش انتخاب، زنگنه، گفت: باید به صدا و سیما جایزه نوبل داد چرا که تخصص خاصی در تبدیل شهد فعالیتهای دولت به شرنگ دارند.