تجمع اعتراضی غارت شدگان مسکن پردیس و چغندر کاران مغان

صبح روز دوشنبه ۲۳ اسفند جمعی از غارت شدگان مسکن پردیس در اعتراض به غارت دارایی ناچیزشان، در مقابل دفتر سازمان بازرسی کل رژیم در خیابان طالقانی تهران تجمع کردند.
تجمع کنندگان در برابر مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که قصد متفرق کردن آنها را داشتند مقاومت کرده و به همین دلیل نمایندگان سازمان بازرسی رژیم، مجبور به مذاکره با نمایندگان معترضان شدند. به دنبال ترافیک شدیدی که در منطقه بوجود آمده بود معترضان قبول کردند که از خیابان به پیاده رو بیایند تا به درخواست آنها رسیدگی شود

یک خانم 55 ساله که  این تجمع اعتراضی را سازماندهی می کرد، گفت: ۴ سال قبل زمین‌هایی را در فاز ۶ پردیس خریداری کردیم و برای آن سند تک برگ هم، از سوی سازمان ثبت اسناد صادر شد اما حالا می گویند این زمین‌ها برای منابع طبیعی است و ما آمده ایم تا سازمان بازرسی قضاوت کند.
چغندرکاران مغان - 23اسفند
چغندر کاران مغان نیز روز دوشنبه برای پنجمین روز متوالی در مقابل ساختمان برنامه و بودجه رژیم تجمع کردند و خواستار پرداخت خسارت های خود شدند که بدلیل سرمازدگی محصولاتشان باید به آنها پرداخت شود.. آنها از روز پنجشنبه۲۰اسفند،در مقابل ساختمان برنامه و بودجه رژیم تجمع کرده اند.