وحشت سردژخیم قضاییه خامنه ای از تکرار قیام ۸۸

آخوند آملی لاریجانی سردژخیم قضاییه خامنه ای در استانه نمایش انتخابات، وحشت خود را از تکرار قیام ۸۸ نشان داد و گفت: قوه قضاییه, نیروهای انتظامی وامنیتی, مسئولان و مهمتر از همه خود مردم این بار اجازه نخواهند داد که مانند سال ۸۸ فتنه‌ای شکل بگیرد. قطعاً اینگونه نخواهد بود که همانند آن سال, ده ماه اغماض و صبر به خرج داده شود.

وی که روز دوشنبه ۱۴ فروردین در جلسه قوه قضاییه رژیم سخنرانی می کرد خشم خود را از اظهارات نیکی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل که با اشاره به قیام ۸۸ گفت: باید صدای کسانی مانند ندا آقاسلطان  باشیم. گفت:‌ این خانم که به تازگی به این سمت گماشته شده است در بدو حضور خود در این جایگاه اظهاراتی داشته که از چند جهت مهم است. اولین نکته در اظهارات او این است که نشان می دهد برای انتخابات امسال ما خواب هایی دیده اند. متاسفانه برخی افراد در داخل نیز نسبت به این موضوع و چنین اظهاراتی بی توجهند.
مردم, مسئولان و مدیران باید با بصیرت هر چه بیشتر به این گونه سخنان دشمن توجه داشته باشند و حساسیت به خرج دهند.
خاطرنشان می شود یکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل‌متحد روز چهارشنبه ۹ فروردین در نشستی در «شورای روابط خارجی»، به قیام مردم ایران در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و گفت: باید صدای کسانی مانند ندا آقاسلطان  باشیم.
وی گفت:‌ «وقتی مرگ ندا آقا سلطان در ایران رخ داد، بلندپایگان جامعه بین‌المللی اولویت‌های دیگری در مورد ایران داشتند… در نهایت مرگ ندا و رویاهای مردم ایران نادیده گرفته شد و برآورده نشد».
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس ۱۴ فروردین ۹۶