جدال باندهای نظام آخوندی در وحشت از جنبش دادخواهی قتل عام مجاهدین

ثبت نام کاندیدهای جلاد و شیاد در نمایش انتخابات خلیفه ارتجاع، که همگی در کشتار فرزندان مردم ایران دست دارند، انزجار اجتماعی از اعدامهای وحشیانه و قتل عام بهترین فرزندان مردم ایران را در پی داشته و به بحران درونی رژیم دامن می زند.

به دنبال بالا گرفتن جنبش دادخواهی و بحران درونی رژیم برسر قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی درجنگ و جدالهای انتخاباتی، سپاه تروریستی قدس ضمن اشاره به کاندیداتوری آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، نوشت: به‌دنبال اعلام نامزدی یکی از چهره‌های نظام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موجی از تخریب‌ها علیه وی و نظام اسلامی آغاز شده است. با طرح برخی پرونده‌ها و عملکرد گذشته نظام، قصد تخریب نظام و خدشه‌دار کردن شخصیت‌ها را دارند. تلاش گسترده جریان‌های ضد نظام در خارج از کشور و در فضای مجازی در جریان انتخابات و محور قرار دادن اعدام مجاهدین در سال ۱۳۶۷ در این‌ راستا قابل تفسیر است. بنابراین لازم است جریانات داخلی هوشیاری خود را حفظ کرده و در دام آن نیفتند و به آن دامن نزنند.
سپاه تروریستی قدس افزود: اعدام (مجاهدین) را بهانه‌ای برای هجمه علیه نظام کرده‌اند، نامزدهایی که سوابق درخشانی در (این کار) دارند، نبایست به‌واسطه این سابقه درخشان مورد سرزنش قرار گیرند
تسنیم خبرگزاری نیروی تروریستی قدس: ۲۵ فروردین ۹۶
 
یک رسانه دیگر حکومتی از باند غالب نظام، نفش باند مغلوب نظام آخوندی در جنایت علیه بشریت و قتل عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی را یادآور شد و نوشت:«همه کسانی که در زمینه اعدامهای سال ۶۷ نقش ایفاء کرده اند, امروز در جبهه اصلاح طلبان تعریف می شوند. موسوی اردبیلی, موسوی خوئینی ها, موسوی تبریزی و مجید انصاری و محسن آرمین بعنوان رؤسای زندان اوین در اجراء دستور ولایت فقیه, نسبت به اعدام (مجاهدین خلق) نقش داشته اند.
سایت حکومتی البرزبان: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶