غیظ و هراس آخوند روحانی در واکنش به کنفرانس ریاض و حمله ضمنی او به مجاهدین و مجیزگویی از خامنه ای

آخوند روحانی در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خودش پس از نمایش انتخابات با سؤالات پی درپی در قبال محکومیت تروریسم و جنگ افروزی رژیم در کنفرانس سران ۵۵ کشور اسلامی وعربی روبه روشد که مانورهای آخوند شیاد را در شروع دور دوم با فضیحتی بی سابقه مواجه کرد.

رئیس جمهور ارتجاع در پاسخهای پر غیظ و هراس خود در واکنش به کنفرانس ریاض، به تکرار دجالبازیهای ورشکسته حکومت آخوندی علیه مجاهدین و مقاومت انقلابی پرداخت و بیهود کوشید تا رژیمی را که به عنوان بانکدار مرکزی و حامی اصلی تروریسم درجهان شناخته شده و محکوم شده است، قربانی تروریسم قلمداد کند.
وی گفت:‌ «اولین ملتی که گرفتار تروریستها شد ما بودیم ما تو ایران بودیم بیش از ۱۷۰۰۰ نفر ۱۷۵۰۰ نفر از مردم بیگناه ما را تروریستها کشتند، به آنها پهنا دادند به آنها کمک کردند هیچ کس مثل ما قربانی تروریسم نیست و هیچ کس مثل ما تجربه مبارزه با تروریزم را نداره.
اجتماع در عربستان به اعتقاد من یک اجتماع نمایشی بود و هیچ ارزش عملی و سیاسی نداشت و نخواهد داشت از این نمایشات قبلا هم عربستان سعودی درست کرده بود، برای مبارزه با تروریزیم با جلسه و اینکه پول یک ملتی را به یک ابرقدرتی دادند مسئله تروریزم حل نمیشه. ملت ایران از طریق دیپلماتهایش از طریق مستشاران نظامیش به این دو ملت برزگ و سایر ملل کمک کرده و خواهد کرد و این راه را با قدرت بیشتر در دولت دوازدهم با همکاری ملتهای منطقه و با کشورهای علاقمند به مبارزه با تروریزم ادامه خواهیم داد.
مردم ایران برای دفاع خودشان برای تسلیحات خودشان برای نیازمندیهای خودشان نه از کسی خواهند پرسید و نه از کسی اجازه خواهد گرفت، مقامات آمریکایی بدانند هر زمانی که از لحاظ فنی ما نیاز به تست موشک داشته باشیم تست خواهیم کرد، منتظر آنها و اجازه آنها نخواهیم ماند».

رئیس جمهور شیاد ارتجاع در اولین کنفرانس خبری خود به نحو مفتضحانه یی،کلان رقم سازی ۴۱ میلیونی انتخابات آخوندی را به ۴۵ میلیون افزایش داد و بدینوسیله نشان داد که آخوندهای حکومتی -چه جلاد و چه شیاد و چه پاسدار- در چند برابر کردن آمار نمایشهای انتخاباتی، تاکجا بی دنده و ترمز، رقمسازی می کنند.

وی گف:‌ «ملت بزرگی که بزرگترین حضور خود را در انتخابات به نمایش گذاشت، ۴۲ میلیون جمعیت که اگر میتوانستند همه آنهایی که در صف بودند رای آنها را اخذ کنند انتخابات ما به ۴۵ میلیون رای میرسید، و من میخواهم بگویم حضور ۴۵ میلیونی ملت ایران پای صندوق آرا که یک حضور بی نظیر بود».

آخوند روحانی ضمن مجیز گوییهای مهوع برای خامنه ای، در اولین کنفرانس خود، زهر شقه و تشدید بحران نظام و مخاصماتش با باند غالب و سپاه پاسداران بر سر چپاولهای حکومتی و مالیاتها و موضوع تحریمها را بارز کرد.

وی ادامه داد: «همه چیز باید شفاف باشه من اگر مالیات میدم باید معلوم باشه چقدر میدم اگر نمی دم هم باید به مردم بگم مالیات نمیدم و چرا نمی دم.
اگر من بعنوان یک شرکتی هستم عمومی شرکت عمومی غیر ... من که حالا باید یک کسی بیاد اینها رو تصحیح کنه تو دنیا خیلی از این چیزها نداریم حصولتی نمی دانم در دنیا داریم یا نه شرکت عمومی غیر دولتی بابا یا اقتصاد ما تعاونیه یا خصوصیه یا دولتیه دیگه رها کنیم بگذاریم در اختیار مردم واقعا . اگرحالا شرکت عمومی غیر دولتی هر چه هست شفاف کنن بان به مردم گزارش کنن بگن سودشون چیه بگن کجا سرمایه گذاری کردن بگن در طول سال بگن حقوق اونها چقدره بوده یه جایی میبایست میگفتیم که این نهادهای عمومی غیر دولتیه حصولتی ها اینها حقوقهاشون چقدر بوده اینها چکار کردند من خیلی حرفها رو در چهار سال نزدم تو دوره انتخابات هم نزدم و نمی زنم و نخواهم زد به خاطر آرمش جامعه ....اما نمی پذیرم که یک نهاد ملی یا حتی به یک معنا فرا ملی تبدیل شود به یک جناح مردم پایین آوردن مقام سپاه، بسیج و ارتش و نیروهای مسلح را نه گفتن هیچ کس حق ندارد سلیقه خود را به دیگران تحمیل کند همه باید تابع قانون باشیم هیچ فرد هیچ نهاد فرای قانون نمیشناسیم . تلاش کردن به مردم بگویند که سند ۲۰۳۰ که این سند ریشه اش مربوط به سال ۱۹۹۰ میشه میخواستن بگوین علیه دین مردمه سندی که نه ما هیچ کشوری امضا نکرده سندی که بعنوان بعنوان اقدام عمل است و یک توصیه هست .اما تحریمی که مربوط به هسته ای بوده برداشته شده اما در عین حال ما مشکلات دیگر هم داریم تو مسائل بانکی تنها مسئله تحریم هسته ای نبوده مشکلات دیگه ای هم داشتیم داریم ادامه میدهیم برای رفع مشکلات، در مسائل بانکی برخی از مسائل حل و فصل شده، برخی از مسائل هنوز به اون روالی که مطلوب ما هست برنگشته ما این راه رو ادامه خواهیم داد نسبت به بقیه تحریم‌ها من توضح دادم که اگر خواست ملت و دستور رهبری باشه ما دنبال میکنیم».