اعدام یک قهرمان کشتی در کرمانشاه، ۱۸ اعدام پس از نمایش انتخابات رژیم آخوندی

رژیم ضدبشری آخوندی صبح ۴ خرداد (۲۵ مه) حجت الله تدرو یک قهرمان کشتی را پس از تحمل ۱۰ سال حبس در زندان دیزل آباد کرمانشاه به دار آویخت.

به نوشته رسانه های رژیم آخوندی حجت الله تدرو یکی از شاخص ترین کشتی گیران وزن ٧٤ کیلو گرم ایران و انتخابی تیم ملی بزرگسالان بود و سابقه قهرمانی کشتی را در سطوح مختلف سنی داشته است. او که دهسال قبل دستگیر شده بود با پرونده سازیهای کارگزاران رژیم در زندان به اعدام محکوم شد.
در روز ۴ خرداد همچنین دو جوان ۲۳ و ۲۴ ساله در زندانهای مرکزی زاهدان و بیرجند اعدام شدند. در روز ۵ خرداد نیز سه زندانی در زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند. طی روزهای اول و دوم خرداد نیز دو زندانی در زندان مشهد اعدام شده بودند.
رژیم ضد بشری آخوندی بلافاصله پس از پایان نمایش انتخابات ماشین کشتار و اعدام را با سرعت بیشتر به راه انداخته و شمار اعدامها طی ۵ روز پس از اعلام نتایج به ۱۸ تن بالغ شده است. رژیم آخوندی ناتوان از مقابله با نارضایتی فزاینده عمومی و انزوای بیسابقه بین المللی و در شرایطی که بعد از انتخابات تضادهای درونی آن هر چه بیشتر شدت گرفته است، هیچ چاره یی جز توسل به موج اعدام نیافته است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۶ مه ۲۰۱۷)