کوبیدن خامنه ای: بر طبل سیاست صدور ارتجاع و تروریسم و دخالت در منطقه و تهدید عربستان سعودی به نابودی و سقوط،

ولی فقیه ارتجاع طی سخنانی که از تلویزیون حکومتی پخش شد، با توسل به دجالبازیهای رسوای آخوندی بر طبل سیاست صدور ارتجاع و تروریسم کوبید.

وی عربستان سعودی و کشورهای منطقه را به نابودی تهدید کرد.
وی گفت:‌خب امروز جامعه‌ی اسلامی هم مثل بقیّه‌ی جوامع دچار مشکل است. شما نگاه کنید ببینید در دنیای اسلام چه خبر است. در دنیای اسلام یک عدّه انسانهای بی‌ارزش و نالایق و پست, سرنوشت برخی از جوامع اسلامی را در دست گرفته‌اند؛ مثل همین دولتهایی که مشاهده میکنید؛ سعودی و امثال اینها. اینها به‌خاطر دوری از قرآن است, اینها به‌خاطر عدم آشنایی با حقایق قرآنی است.
این وضع امروز دنیای اسلام است؛ با آنها آن‌جور, ‌ آن‌وقت با مردم یمن این‌جور, با مردم بحرین این‌جور؛ رفتارهای ضدّ دین. البتّه اینها نابودشدنی هستند. (الله و اکبر) ظواهر را که نگاه کنید, این ظواهر نباید کسی را گول بزند؛ اینها رفتنی هستند, اینها ساقط‌شدنی و نابودشدنی هستند».

خامنه ای هم چنین تلاش کرد شقه نظام برسر روابط بین المللی رژیم را زیردجالبازیهای آخوندی پنهان کند و گفت: «بنده اصرار دارم که در زمینه‌ی ذکر مبانی اسلامی, آحاد ملّت ایران و مسئولین کشور صریح باشند...
حالا بعضی‌ها در فکر اینند و دغدغه‌ی این را دارند که خب یک حکومت و یک دولت باید ارتباطات جهانی داشته باشد؛ بنده هم کاملاً معتقدم و تأیید میکنم این گرایش را؛ امّا منافاتی ندارد؛ میتوان با صراحت, مبانی خود و اصول خود را گفت».