انفجارها درتهران -۷ ژوئن ۲۰۱۷- مجاهدین دروغپردازی های رژیم را تکذیب می کنند

در حالیکه تیراندازی و انفجارهای امروز در قبر خمینی و مجلس رژیم ربطی به مجاهدین ندارد، رسانه ها و عناصر وابسته به رژیم به طرق مختلف تلاش میکنند پای مجاهدین را به میان بکشند. و از این وقایع علیه مجاهدین بهره برداری کنند یا به توجیه جنایت های پیشین خود بپردازند.

در همین رابطه تلویزیون رژیم  تلاش کرد ضمن نقل خبرهای این حوادث، قتل عام زندانیان سیاسی درسال ۶۷ را که طی سال گذشته و پس از انتشار فایل صوتی آقای منتظری با موج فزاینده انزجار اجتماعی و محکومیت بین المللی رو به رو شده است، توجیه کند.
سازمان مجاهدین خلق ایران هر گونه دخالت در وقایع امروز تهران را تکذیب میکند. سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات آخوندی سوابق افشاشده یی در ترتیب دادن حوادث مشابه با به کارگیری گروههایی تروریستی تحت الحمایه خود و سپس نسبت دادن آن به مقاومت ایران دارد.
در ماه های اخیر و بویژه در جریان انتخابات نمایشی رژیم، دادخواهی قتل عام زندانیان سیاسی در ۱۹۸۸ که اغلب آنها از سازمان مجاهدین بودند، به یک جنبش اعتراضی اجتماعی بالغ شد. روز ۴ ژو‌ئن خامنه ای در صحبت هایش ضمن حمایت از اعدام های دسته جمعی در دهه ۸۰، در مراسم مرگ خمینی نگرانی خودش را راجع به گسترش این جنبش ابراز کرد.