وحشت پاسدار علی لاریجانی پس از رای قاطع سنای آمریکا به پیگیری لایحه تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی

پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع در واکنشی غیظ آلود نسب به تصمیم سنای آمریکا که با بیش از ۹۰ درصد آرا به تحریمهای جدید علیه سپاه پاسدران و رژیم ولایت فقیه را در دستور کار خود قرارداد، واکنشی هراسان و غیظ آلود نشان داد.

اعضای سنای آمریکا در سخنرانیهای خود، حکومت آخوندی را بانی و مروج تروریسمی دانستند که در حوادث روز چهارشنبه، دامن خود رژیم را هم گرفته است.
رئیس مجلس ارتجاع سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس را خط قرمز حکومت ولایت فقیه نامید.

وی گفت: «درست در زمانیکه ملت ایران درگیری در پارلمان با تروریستهای جنایتکار داشت با کمال بی شرمی سنای آمریکا قانونی علیه ملت ایران و حمایت از تروریستها به تصویب رساند.
در این مصوبه که سراسر ان حمایت آشکار از تروریستها بود گستاخی را از حد بیرون کردند و نسبت به فناوری موشکی ایران و سپاه پاسداران و نیروی قدس تحریمهایی وضع نمودند, آمریکا می داند سپاه پاسداران و نیروی قدس بزرگترین نیروی رزمنده منطقه ای علیه تروریستها در منطقه هست, لذا وضع چنین قوانینی همراهی و یک دستی آنان با تروریستهای منطقه ای را نشان میدهد.
آمریکا تصور نکند اختلاف نظرها در ایران مجالی برای مانورهای شیطانی آنان فراهم می کند, ما با صدای رسا و روشن اعلام می کنیم سپاه پاسداران یک نیروی مردمی فدا کار برای انقلاب اسلامی است و نیروی قدس و سپاه پاسداران خط قرمز ایران است و ما پاسخ کوبنده ای به آنان خواهیم داد».

واکنشهای رژیم آخوندی در قبال مباحث سنای آمریکا برای تصویب قانون تحریمها
شکست درخواستهای مماشتگرانه برای به تعویق انداختن رای گیری برای بررسی و تصویب لایحه دو حزبی اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی منجر به واکنشهای هراس آلود مقامات و باندهای حکومتی شد.

باند روحانی که آرزوهای خود را با مشاهده ۹۲ رای مثبت برای ادامه بررسی این لایحه برباد رفته می بیند از زبان ظریف به فغان در آمد.

ظریف گفت علاوه بر بیانیه نفرت انگیز کاخ سفید سنای آمریکا تحریمها را درحالی تصویب می کند که ایران با اقدامات تروریستی عناصر وابسته به آمریکا مقابله می کند.
وی ادامه داد: «سنای امریکا طرح تحریم ایران را به عنوان ماده مقابله با اقدامات ثبات‌زدایانه ایران تصویب کرد».

در صورت تصویب نهایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تحریمهای تروریستی قرار می‌گیرد. عبارت «سنای آمریکا درست در همان روزی که » یا «سنای آمریکا درست در ساعاتی بعد از حمله داعش» کد مشترک سوز و گداز رسانه های هر دو باند حکومتی هستند که به دنبال آن از شکست پیشنهادهای مماشات جویانه سوز و گداز کرده اند.

سایت پاسدار محسن رضایی به نقل از خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: «به گزارش تسنیم، به دنبال وقوع حملات ترویستی در تهران و درخواست تعدادی از سناتورهای آمریکایی برای به تعویق انداختن رأی گیری بر سر طرح جدید تحریم ایران، اکثریت نمایندگان سنا رأی به پیگیری دستور کار این مجلس طبق برنامه از پیش تعیین شده دادند. تعدادی از نمایندگان سنا، اغلب سناتورهای دموکرات، پیشتر با این استدلال که پس از حوادث صبح چهارشنبه در پایتخت ایران، رأی گیری برای تحریم‌های جدید علیه آن کشور نامناسب است، خواستار به تعویق انداختن جلسه تا هفته آینده شده بودند». (تابناک ۱۸ خرداد ۹۶)

سنای آمریکا ۱۰۰ عضو دارد که در نهایت پس از رأی گیری، تنها ۷ سناتور با برگزاری جلسه رأی گیری بر سر لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران مخالفت کردند و ۹۲ نماینده رأی به پیشبرد لایحه دادند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا از باند روحانی نیز سوز و گذاز کرد «سنای آمریکا در روزی که حمله‌های تروریستی در تهران ۱۳ کشته و بیش از ۴۰ مجروح برجای گذاشت، قانون وضع تحریم‌های جدید علیه ایران را به تصویب رساند».