اعتراضات گسترده مردمی علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

اعتراضات هموطنانمان علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی در شهر های مختلف میهن همچنان ادامه دارد.

غارت شدگان موسسات حکومتی روز شنبه نیز در اعتراض به دزدی اموالشان توسط کارگزاران حکومتی در تهران و کیانشهر شهر ری تجمع کردند.

در تهران در دو تجمع جداگانه، مردمی که سپرده هایشان به غارت رفته در مقابل بانک پارسیان و شعبه موسسه موسوم به ثامن الحجج تجمع کردند.

همچنین مردمی که اموالشان توسط موسسه حکومتی ثامن الحجج به یغما رفته است به نیروی سرکوبگر انتظامی که رئیس این موسسه را در حمایت خود گرفته و فراری دادند، اعتراض کردند و با آنها در گیر شدند.

در اهواز کارگران پیمانی منظقه دو شهرداری،‌ در تهران، مشهد و کیانشهر غارت شدگان موسسه های حکومتی کاسپین و ثامن الحجج، در دلفان لرستان، کارگران شهرداری نور آباد، در تهران داوطلیان رشته مدیریت، در سعادت آباد پرسنل بیمارستان این شهر، و در شهر انار استان کرمان جمعی از مردم این شهر تجمع اعتراضی بر پا کردند.

کارگران تونل ۶ معدن پابدانای جنوبی در زرند کرمان روز جمعه، برای چندمین بار اعتصاب کرده و جاده اصلی را  در دوراهی مسجد ابوالفضل - زرند را بستند. آنها خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.  

دیکتاتوری ولی فقیه برای مقابله با خیزش و فعالیت های جوانان و مردم به ستوه آمده نیروی سرکوبگر جدیدی را تشکیل داده و به خیابانها فرستاده است. نام این مزدوران رژیم که وابسته به بیت خامنه ای هستند النصر یا نصر می باشد که بر روی لباس آنها نوشته شده است. این مزدوران بسیجی  برای سرکوب و ایجاد فضای رعب و وحشت در میان مردم در خیابانها گشت می زنند.

مآموران سرکوبگرامنیتی و نیروی انتظامی به کارگران اخراج شده و خانواده هایشان در معدن طلای آق دره در آذربایجان غربی حمله کرده و انها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.


کارگران می گویند تجمع شان مسالمت آمیز و تنها برای بازگشت به کار بود اما مورد حمله ماموران قرار گرفتند.
در این حمله وحشیانه چند زن بر اثر شدت جراحات وارده بیهوش شدند و ١٠ نفر از تجمع کنندگان نیز بازداشت شده اند.