اعتراضات غارت شدگان و دیگر اقشار به ستوه آمده علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

حرکت های اعتراضی اقشار مختلف مردم ایران در شهرهای مختلف علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی ادامه دارد.

روز دوشنبه در اهواز کارگران شهرداری سه منطقه این شهر برای سومین روز، در زاهدان کارگران شهرداری منطقه ۵، در بوکان طلافروشان، در کوهبنان کارگران معدن هشونی غربی و معادن ۱۲ و ۱۴، در زنجان رانندگان مینی‌ بوسها، اهالی روستای آلتون در جاده سقز ـ بوکان و در سنندج اعضای تعاونی مسکن نهضت سواد آموزی و همچنین کارگران کارخانه مشهد نخ به خاطر پرداخت نشدن چند ماه حقوق و سیاستهای ضدمردمی و چپاولگرانه رژیم آخوندی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

غارت شدگان موسسات حکومتی وابسته به سپاه پاسداران روز دوشنبه در دو نقطه تهران ودر شهرهای شیراز، اهواز، سوسنگرد، اراک و اردکان یزد تجمعات اعتراضی برگزار کردند.
اعتراضات غارت شدگان موسسه ثامن درحالی بالا گرفته که گزارشها حاکی از آن است که این بنگاه چپاولگر، مجوز فعالیت از بانک مرکزی رژیم ندارد و برای ادغام با یک موسسه دیگردرحال مذاکره است.
رئیس این مؤسسه در واکنش به انتشار خبرهای تظاهرات و اعترضات غارت شدگان،گفت: «دشمن به‌دنبال ایجاد آشوب در بین مردم و از بین بردن حس اعتماد مردم به ارگانهای نظامی است و بر این اساس با اعلام خبر کذب ورشکستگی مؤسسه اعتباری ثامن در تلاش برای برهم زدن آرامش مردم است». وی مدعی شد «برخی شبکه‌های ماهواره‌یی که وابسته به شبکه مجاهدین هستند، با پخش کلیپی مبنی بر این‌که مؤسسه ثامن ورشکست شده است سبب رعب و وحشت سپرده‌گذاران این مؤسسه شدند که بر اساس این امر شاهد هجوم مردم به شعبات بانک ثامن هستیم».

پاسدار ساجدی‌نیا، رئیس پلیس رژیم در تهران، نیز درباره فیلم منتشر شده از سرکوب غارتشدگان مؤسسه حکومتی ثامن توسط مأموران نیروی انتظامی، مجبور به اعتراف شد و گفت درگیری مقابل یکی از مؤسسات مالی پایتخت بین پلیس و تجمع‌کنندگان ایجاد شد که متاسفانه در حاشیه این درگیری چند نفر از عوامل پلیس به‌صورت خودسرانه با مردم درگیر شدند.

روز یکشنبه ایستگاه برق سپیدار اهواز دچار آتش‌سوزی شد و بخشی از این شهر را در خاموشی فروبرد.
کارگزاران رژیم در توجیه این آتش سوزی اعلام کردند: بالا رفتن مصرف برق در کلانشهر اهواز به‌دلیل شدت گرمای هوا باعث آتش گرفتن پستهای برق در منطقه سپیدار شده و خساراتی نیز به ایستگاههای تغذیه کننده‌ی برق سایر مناطق وارد کرده است.

خبر دیگری حاکیست که روز یکشنبه دو نوجوان ۱۳ ساله اهل مسکوتان از توابع نیکشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان در اثر گرمای شدید و تشنگی جان خود را از دست دادند.

گزارشهای مربوط به شیوع تب کریمه کنگو در دههاشهر مختلف کشور، نگرانیهای مردمی را به دنبال داشته و گفته میشود
مواردی از ابتلا به این تب در استانهای لرستان، فارس و چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.
از این پیشتر کارگزاران رژیم از ابتلای ۳۳ تن در شهرهای مختلف به تب کریمه کنگو خبر داده بودند.