اعتراضات کارگران و غارت شدگان موسسات وابسته به سپاه علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

غارت شدگان موسسات وابسته به سپاه پاسداران و دیگر اقشار به ستوه آمده، در شهرهای مختلف علیه دزدی و سرکوب رژیم تجمع های اعتراضی برپاکردند.

غارت شدگان موسسه حکومتی آرمان در اهواز روز پنچ شنبه به بانک ملی شعبه امانیه وارد شده و ضمن شکستن شیشه های بانک به غارت و چپاول اموالشان اعتراض کردند. آنها با شعارهایشان تاکید کردند تا زمانی که اموالشان بازپس داده نشود هر روز به اعتراض خود ادامه خواهند داد.

در خرم آباد و آبادان نیز غارت شدگان موسسه حکومتی آرمان وابسته به سپاه پاسداران در اعتراض به دزدی اموالشان تجمع کردند.

در آبادان آنها پلاکاردی همراه خود داشتند که روی آن نوشته بود: آب نداریم، هوا نداریم، دسترنج تمام زندگی ما را پس بدهید.

در ساوه کارگران نورد و پروفیل، در زنجان کارگران کارخانه روغن نباتی جهان در بروجن کارگران کارخانه صبا فولاد زاگرس، در مشهد کارکنان شبکه کابل هوایی مخابرات مشهد، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان و تبعیض علیه کارکنان، در رشت پرسنل شرکت راهداری گیلان در اعتراض به اخراجشان پس از سه سال کار و در زرین شهر مردم این شهر در اعتراض به آلودگی هوای این شهر تجمع کردند.

در رامهرمز پس از تجمع اعتراضی غارت شدگان در مقابل شعبه آن مأموران سرکوبگر انتظامی برای سرکوب غارت شدگان اقدام به بستن خیابان منتهی به این شعبه کردند.

نیروهای سرکوبگر حراست از ورود ۳۰ کارگر نی شکر هفت تپه به کارخانه به بهانه اینکه این ۳۰ کارگر اعتراضات را هدایت میکنند جلوگیری کردند. این کارگران بین ۱۸ تا ۲۲ سال سابقه کار دارند. در همین حال اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه همچنان ادامه دارد.



 مزدوران سرکوبگر نیروی انتظامی رژیم یک کولبر زحمتکش دیگر را با رگبار گلوله کشتند. این جنایت توسط افراد پاسگاهی موسوم به نجفی در منطقه مرزی سه چومان پیرانشهر رخ داد.
 
چماقداران شهرداری رژیم در فیروزکوه، به‌دستور دادستان و امام‌ جمعه جنایتکار رژیم در این شهر، دکه‌ها و آلاچیق‌های محقر اهالی روستای ساواشی را تخریب کردند.

این دکه ها که برای فروش مواد غذایی و غیره به گردشگران این منطقه توسط اهالی روستا ساخته شده شبانه تخریب شد و مردم محروم را از کمترین درآمد نیز محروم کرد. مردم منطقه می‌گویند: دولت ضدمردمی نه تنها کاری برای ما ایجاد نمیکند بلکه حداقل کارهایی را که خودمان ایجاد کرده ایم تا لقمه نانی بدست بیاوریم را هم از بین می برد.