واکنشهای هراس آلود حکومت آخوندی پس از انتشار بیانیه نمایندگان پارلمان اروپا

بدنبال بیانیه ۲۶۵ نماینده پارلمان در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در دهم تیرماه و فراخون به لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران و محاکمه مسئولان قتل عام ۶۷ و هم چنین محکومیت ۳ هزار اعدام در دوره اول روحانی و استمرار نقض حقوق بشر درایران، وزارت خارجه رژیم در واکنشی ترس آلود گفت: نمایندگان پارلمان اروپا که در ارتباط بامجاهدین هستند، ادعاهای غیرواقعی درباره وضعیت حقوق بشر در ایران مطرح کرده اند!.

رسانه های سپاه پاسداران و باند خامنه ای و هم چنین سایرخبرگزاریها و رسانه هایی حکومتی نیز هراس نظام ولایت فقیه را از پیشرفت سیاستهای مجاهدین و مقاومت انقلابی و تاثیر آن در تشدید زهر شقه و بحران مرگبار رزیم پس از نمایش انتخابات نشان دادند و درهمین رابطه، کیهان خامنه ای در هشداری به آخوند روحانی نوشت: اختلاف دولت با سپاه که رکن اصلی امنیت نظام است, نظام را با چالش مواجه می‌گرداند.

سخنگوی پریشان حال وزارت خارجه رژیم در واکنشی ترس آلود پس از انتشار بیانیه ۲۶۵ نماینده پارلمان اروپا در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت، مدعی شدکه نمایندگان پارلمان اروپا که به ارتباط با مجاهدین مشهور هستند, ادعاهای غیرواقعی درباره وضعیت حقوق بشر در ایران مطرح میکنند.

وی در ادامه دعاوی سخیف خود افزود: مجاهدین نیز در ادامه اقدامات مشابه و آمارسازی های قبلی خود اسامی برخی از نمایندگان پارلمان اروپا را به عنوان حامی بیانیه یاد شده و بدون اطلاع و امضای آنان منتشر کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه رژیم سپس به روضه خوانی برای نمایندگان پارلمان اروپا پرداخت و با التماس و درخواست می گوید: صدور اینگونه بیانیه های بی اساس و بی اعتبار, جایگاه و منزلت پارلمان اروپا را خدشه دار می کند؛ لذا انتظار دارد نمایندگان پارلمان اروپا با حساسیت های لازم در قبال اینگونه بیانیه ها و با تفکر و دقت لازم و ضمن کنکاش از طراحان و تهیه کنندگان آن برخورد کنند.

بیانیه ضد نظام اعضای پارلمان اروپا
جمعی از اعضای پارلمان اروپا با متهم کردن نظام به نقض حقوق بشر, خواستار قرار گرفتن نام سپاه در فهرست سیاه شدند.
صدها نفر از اعضای پارلمان اروپا با ادعای محکومیت نقض حقوق بشر و اعدامی های ثبت شده در ایران, خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در لیست سیاه شدند. (خبرگزاری تسنیم ۶ تیر)

پارلمان اروپا در اقدامی تحریک آمیز خواستار گنجاندن نام سپاه پاسداران در لیست سیاه شد.
۲۶۵ نماینده پارلمان اروپا با امضاء بیانیه ای مشترک با محکوم کردن آنچه که آنها نقض حقوق بشر در ایران خواندند, خواستار قرار دادن نام سپاه پاسدان در لیست سیاه این اتحادیه شدند.
در این بیانیه اتهام های واهی در خصوص نقض حقوق زنان و اقلیت ها نیز متوجه نظام شده است.(خبرگزاری حکومتی مهر ۶ تیر)

اتحادیه اروپا ‌خواهان قرار گرفتن نام سپاه در لیست سیاه خود می‌شود. چند روز پیش نیز سنای آمریکا طرح تحریم جدید نظام را با ۹۸ رأی مثبت و ۲ رأی منفی تصویب کرد. به نظر می‌رسد بیانیه نمایندگان پارلمان اروپا برای قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی یک اقدام کاملا هماهنگ و مدیریت شده با سنای آمریکا است. سیاست روز ۷ تیر

کیهان خامنه ای در ۷ تیر بدنبال بیانیه ۲۶۵ نماینده پارلمان اروپا در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت در دهم تیر و فراخوان نمایندگان پارلمان اروپا به لیست گذاری سپاه پاسداران نوشت: «پس از اقدام مجلس سنای آمریکا هم اینک ۲۶۵ عضو از حدود ۷۳۶ عضو پارلمان اروپا خواستار قرار گرفتن نام «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در لیست سیاه شده‌اند.
اثربخشی واقعی تضعیف سپاه به تضعیف آن در داخل گره خورده است. براین اساس غربی‌ها در زمان‌هایی که زبانی دوگانه در ایران در ارتباط با مسایل دولت و سپاه وجود داشته از حد تبلیغات سیاسی پا را فراتر گذاشته و به اقدام‌هایی از نوع تحریم سپاه روی آورده‌اند.
در همین جا می‌توان به عمق و اندازه ضرر بگومگوهایی که در داخل بین دولت و سپاه پدید می‌آید پی برد.
اختلاف دولت با سپاه که رکن اصلی امنیت نظام است, طمع غرب را در پی می‌آورد و نظام را با چالش مواجه می‌گرداند.
غرب گمان می‌کند راهی برای ایجاد تقابل بین بخش سیاسی و امورجاری و بخش امنیتی و امور راهبردی پدید آمده و باید از آن استفاده کرد».