نیکی هیلی:‌ خطر دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی و در اختیار قرار دادن آن به گروههای تروریستی

نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، هشدار داد که دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی این خطر را در بردارد که این تکنولوژی را در اختیار گروه های تروریستی تحت حمایت خود قرار دهد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد همچنین گفت: «رژیم ایران به نقض قوانین بین‌المللی در مورد گسترش تکنولوژی موشکی ادامه می‌دهد. نگرانی این است که رژیم ایران با همه گروه هایی تروریستی که تلاش می کنیم شکستشان دهیم در ارتباط است. ما می خواهیم رژیم ایران را تحریم کنیم و به تلاش هایمان ادامه می دهیم».
واشینگتن اگزامینر ۶ تیر ۹۶

در واکنش به سخنان نیکی هیلی تلویزیون حکومت آخوندی گفت: نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرده در هر جای دنیا مشکلی وجود دارد،رزیم ایران با آن در ارتباط است.
در این برنامه، یک عضو مجلس ارتجاع اعلام کرد: «رژیم آخوندی قصد دارد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای گسترش به اصطلاح فعالیتهای موشکی اختصا ص دهد و هزار میلیارد تومان نیز در اختیار نیروی ترویستی قدس قرار دهد».

گوینده:‌ اقدامات چند وجهی آمریکا علیه ایالات متحده آمریکا علاوه بر دستگاه قانونگذاری, دستگاه قضایی آمریکا هم به کمک دستگاه اجرایی این کشور آمده تا سیاستهای خصمانه آمریکا علیه ایران شدت بگیرد.
همزمان با این چند طرح قانون ضد ایرانی سنای آمریکا با عنوان مقابله با اقدامات بی ثبات کننده ایران هم بعد از سنا در مجلس نمایندگان در حال پیگیری است.سفیر آمریکا در سازمان ملل با حضور در یکی از کمیته های این مجلس ضمن حمایت از تحریم ایران گفته, هر جای دنیا که مشکلی وجود دارد ایران با آن ارتباط دارد.
قرار است طرح مقابله با اقدامات کنگره آمریکا هفته آینده به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

جلالی: بخش هفتم حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است ما خواستیم که ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای گسترش به اصطلاح فعالیتهای موشکی ایران تخصیص پیدا بکنه و ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم برای مبارزه با تروریسم در اختیار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار بگیره.
تلویزیون شبکه ۷ تیر