اعتراضات گسترده مردمی علیه غارت و چپاول موسسات حکومتی - گزارشهای تکمیلی

هموطنانمان در شهرهای تهران، مشهد، اهواز، اردبیل، نیشابور، رفسنجان، اصفهان، کرمانشاه ایلام، یاسوج،خرم آبادو کلشتر و بابل کنار گیلان تجمع های اعتراضی برگزار کردند.

غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین وابسته به سپاه پاسداران روز های یکشنبه و دوشنبه در تهران و مشهد، نیشابور اردبیل و اهواز تجمع و راهپیمایی کردند.

در تهران غارت شدگان پس از تجمع در نزدیکی کاخ آخوند روحانی در خیابان کارگر راهپیمایی کرده و شعار می دادند:‌ نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب. در تهران همچنین غارت شدگان موسسه پدیده تجمع کردند.

در مشهد غارت شدگان در مقابل شعبه کاسپین و دادسرای رژیم تجمع کردند در تجمع دوم که زنان نقش زیادی در آن داشتند مردم شعار می دادند: صدا و سیمای ما حامی دزدها شده. این آخرین اخطاره آتش به اختیاره.

نیروی سرکوبگر انتظامی به زنان حمله کرده و حتی لباس برخی از آنها را پاره کردند. آنها فریاد می زدند ننگ ما ننگ ما پلیس ما ننگ ما.


در نیشابور غارت شدگان تاکید کردند حق خود را پس خواهند گرفت.

در اردبیل غارت شدگان معترض خیابان مقابل شعبه این موسسه را بستند.

روزهای یکشنبه و دوشنبه همچنین غارت شدگان موسسه فرش و گلیم کرمانشاه، مردم اسلام آباد رفسنجان، کارگران شرکتی اداره راهداری و حمل و نقل و دانشجویان و کارکنان پژوهشگاه شاخص‌پژوه اصفهان، کارگران اخراج شده شرکت نفت طرح توسعه تنگ بیجار، کارگران پتروشیمی ایلام، کارکنان شرکتی مخابرات لرستان و خوزستان، اهالی برخی از مناطق شهر یاسوج، اهالی کلشتر و بابل کنار گیلان، کارگران شهرداری منطقه یک خرم آباد در اعتراض به سیاست های ضد مردمی و چپاولگرانه آخوندی تجمع کردند.