ادامه واکنشهای وحشت آلود رژیم آخوندی از چشم انداز سرنگونی و تغییر رژیم در ایران

تلویزیون حکومت آخوندی وحشت خود را از چشم انداز سرنگونی و تغییر رژیم در ایران بار دیگر بارز کرد.

تلویزیون آخوندی در یکی از تفاسیر خود گفت: ماهیت سیاست در آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی بدون تردید، تغییر رژیم است و می‌خواهند با قطعنامه ها و فشارهای منطقه یی تغییر رژیم را تسریع ببخشند.

تلویزیون آخوندی ادامه داد: «آقای ترامپ و مشخصا تیم او تقریبا میشه گفتش که نسبت هم به برجام و هم به ماهیت جمهوری اسلامی و هم سبک فعالیت هایش در منطقه هم هیستری دارند و هم تمرکز بیشتری هم پیداکردند که به اشکال قانونی و شبه قانونی اعمال فشار بکنند یا به تعبیر خودشون هسته سخت سیاست رو در مورد جمهوری اسلامی اجرا بکنند.
ماهیت سیاست در آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی تغییر رژیمه بدون تردید اونها اصولا ماهیت نظام شون با ماهیت نظام جمهوری اسلامی سازگاری نداره مهم هم نیست چه حزبی روی کار بیاد دمکراتها باشند یا جمهوریخواه ها یا یک جریانی این وسط باشه منتهی اینها برای دستیابی به رژیم چنج ابزار های مختلفی بکار میبرند...
رکس تیلرسون نکته جالبی رو گفتش که نظام های قبلی آمریکا و از جمله دولت اوباما کلی پرونده باز برای ما گذاشتند ولی ما برای دولت بعدی همه پرونده ها رو می بندیم. بنابراین خیلی تعجیل دارند ضمن اینکه خب فشارهای منطقه ای هم بر اونها زیاد هست و اگر بشه این رژیم چنج رو تسریع ببخشند مخصوصا با فشار اقتصادی با قطعنامه های بیشتر با تهدیدات نظامی و ابعاد دیگر موضوع...».
تلویزیون رژیم ۲۲ تیر ۹۶