وحشت امام جمعه خامنه ای در تهران از خطر براندازی نظام

آخوند موحدی کرمانی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، و آخوند علم الهدی نماینده خامنه ای و امام جمعه وی در مشهد، نسبت به دوقطبی و شقه نظام آخوندی و خطر سرنگونی و براندازی نظام ابراز وحشت کردند.

آخوند علم الهدی گفت: «مسئله جبهه انقلاب به معنای دو قطبی سازی کشور و جامعه نیست...
اینگونه نیست که بر جامعه و تعدادی در کشور ما در مقابل جبهه انقلاب یک جریان غیر انقلابی یا یک جریان ضد انقلابی بتواند یک جبهه تشکیل بدهد. عناصری، انقلاب را قبول نکردند و یا در مقام ستیز با انقلابند و یا در عرصه های مختلف از فرصتهای شیطانی برای یک حرکت مذبوحانه در برابر انقلاب میخواند استفاده کنند.
اجرای هیچ برنامه و شگردی در روابط بین الملل که در عرصه تعامل با دشمن و استکبار باشد در حوزه دست دادن به دشمن و عوامل و اذناب دشمن باشد این یک جریان صد در صد ضد انقلاب و ضد جبهه انقلابی و ضد رهنمود رهبری است برای مردم ما قابل تحمل نیست...
بعضی کوتاه فکرها مردم ما رو از جنگ می ترسانند»..

آخوند محوحدی کرمانی نیز گفت:‌ «برای آمریکا ساده شده عادی شده تحریم ها رو مرتب اضافه میکنه جای تعجب هم نیست...
اونچه مایه تعجب است این است که بعضی از ضعیفان بیمار دل میگویند آمریکا قوی است و ایران قدرت مقابله ندارد پس چه بهتر که دست ازمقاومت بردارد و رو به مذاکره و سازش کند واعجبا!! !
آخوند موحدی کرمانی، در خطبه خود، بحران مؤسسات مالی حکومتی که موجب اعتراضات گسترده در سطح کشور شده است را خطر بسیار بزرگ برای حکومت آخوندی دانست و گفت: «باید مردم به وظیفه آشنا شوند بانکها مردم را توجیه و بر اساس شرع عمل نماید؛ خطر بسیار بزرگ است بسیار بزرگ است بسیار بزرگ است نظام را تهدید میکند وای!!! یک درهم ربا شما میدونید چه تعبیری در موردش هست حالا وامصیبتا که طرف بگه پول میگذارم اینقدر سود داره سود رو میگیرم ربای خالصه ربای خالص میخواهید ربا نباشه؟ به دستور شورای نگهبان عمل کنید قرار داد شرعی ببندید...
خداوندا مسئولین ما را بیدار بفرما».

امام جمعه خامنه‌ای در تهران در واکنش به حرفهای سرکرده نیروی انتظامی در وحشت از مقاومت مردم در برابر تحمیل حجاب اجباری، خواهان شدت عمل مزدوران شد و گفت: «نمیدونم میگند یک جاهایی کشف حجاب هم احیانا هست میگویند در بعضی از ماشین ها چیزی شبه کشف حجاب وجود دارد... این دیگه فضای خصوصی نیست فضای عمومی است و باید نیروی انتظامی بر اساس قانون با قاطعیت با چنین افرادی برخورد کند».