اعتراضات مردمی در ارومیه، همدان، تهران و اسلام آباد غرب علیه ظلم و چپاول حکومتی

در ارومیه مغازه داران مسجد اعظم ارومیه روز چهارشنبه ۲۸ تیر اعتصاب کردند.

این اعتصاب در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و فشارها و اخاذیهای رژیم آخوندی صورت گرفت.

در همدان روز چهارشنبه ۲۸ تیر غارت شدگان مؤسسه توسعه(آرمان) در اعتراض به غارت سپرده‌هایشان توسط این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران در بلوار مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

در تهران جمعی از غارت شدگان مؤسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران روز چهارشنبه ۲۸ تیر در مقابل بانک مرکزی در تهران تجمع کردند. تجمع کنندگان علیه سیف رئیس بانک مرکزی رژیم شعار مرگ بر سیف دادند.

در اسلام آباد غرب اعضای تعاونی مسکن نور اسلام آباد غرب روز چهارشنبه ۲۸ تیر با آویختن پلاکاردی برسردر این اداره اعتراض خود را ابراز کردند. این پلاکارد تحت عنوان شکایت به خدا حاوی این عبارت است: از اداره تعاونی شهرستان؛ شرکت تعاونی و مسولین مربوطه به دلیل حق کشی؛ ظلم وستم؛ هرج ومرج وعدم پاسخگویی و رسیدگی به خواسته های خود به شما شکایت کرده و در خواست رسیدگی داریم چون در زمین، مدیر ومسولی در تعاونی پاسخگوی ما نبوده و نیست.

طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه هم میهنان به ستوه آمده از حاکمیت پلید آخوند ها در شهرهای مختلف حرکتهای اعتراضی برگزار کردند.

در اهواز بازنشستگان مخابرات خوزستان، در اردل کارگران شهرداری، در بندرعباس کارگران کشتی سازی بحرگسترهرمز، در رودبار کارگران کاشی گیلانا، در تبریز کارگران کارخانه «بلبرینگ سازی، در ایلام رانندگان کارخانه سیمان، در ارومیه مغازه داران مسجد اعظم، در اسلام آباد غرب اعضای تعاونی مسکن نور، در هفت تپه کارگران بازنشسته وشاغل مجتمع کشت وصنعت، و در ماهشهر, کارگران پیمانکاری شرکت صنایع فارس (پتروشیمی رازی) در اعتراض به چپاول و ظلم آخوندی تجمع کردند.